💥1💥

5K 210 28
                                    

Seděl jsem na křesle a koukal do mobilu, šel jsem na messenger kde jsem měl žádost.

Your stalker vám odeslal/odeslala žádost.

Příjmul jsem to, hned na to mi ta osoba napsala

Your stalker: Ahoj :)

Bakugo: No čau, mi se známe? -_-

Your stalker: já tebe jo, ale ty mě ne :D

Bakugo: Hele sorry ale s úchylama si nepíšu ;) takže, MĚJ SE!

Už jsem mu odepisovat nechtěl, ale furt mě otravoval, sral mě, tak moc!

Your stalker: Počkej! Já nejsem úchyl :|

Your stalker: Prosím odepisuj :(

Your stalker: no táák! Já budu brečet :((

Your stalker: Přece nenecháš tak hezkou osobu jako já osamotě :(

Your stalker: Odepisujj!!! :(((

Už jsem to nevydržel a tak mu napsal

Bakugo: Sklapni! Sereš mě. _-_

Your stalker: konečně si odepsal :3

Bakugo: Ahh, tebe nejde neignorovat :/
Si idiot -_-

Your stalker: Nejsem idiot, a nevzdychej, ještě u tebe nejsem ;33

Bakugo: Arghhhhh!!! _-_

Bakugo změnil vaši přezdívku na "Otravný koště co nezavře hubu"

Otravný koště co nezavře hubu: tohle je od tebe zlé :(

Bakugo: to byl účel :*

Otravný koště co nezavře hubu: t-ty si poslal emoji co posílá pusu! <3

Bakugo: že já odepisoval :/

Otravný koště co nezavře hubu: vždy budeš odepisovat, neboť tě přitahuju :P

Bakugo: Hej! Si pro mě jako matika, a tu nesnášim :))

Otravný koště co nezavře hubu: :((( si zlý, proč? :,(

Bakugo: Hmmm, protože tě neznám? :) a už nepiš.

Otravný koště co nezavře hubu: Můžeme se poznat a mimochodem, jdeme hrát :)

Bakugo: co jdeme hrát? -_-
Zobrazeno 20:43

Neodepsal mi, nevím co chce hrát. Šel jsem si sednout do postele.

Seděl jsem v posteli a přemýšlel, najednou vypadli pojistky, neměl jsme strach. "Tak tohle ten bastard chtěl hrát.." zamumlal jsem, rozsvítil jsem baterku a šel do kuchyně, sedl jsem si na židli a čekal co se bude dít. Uslyšel jsem kroky, šli ke mě.

Po chvíli se kroky zastavili za mnou, dotyčná osoba promluvila "Ahoj Bakugo, když se o nic nebudeš snažit, nechám tě pro dnešek být" místností se pronesl můj smích "myslíš si že pro mě je problém ti něco udělat?" Osoba se uchechtla a nic nedělala. Osoba mě chytla za rameno, lekl jsem se, osoba se zasmála "Čemu se jako tlemíš bastarde!" Vybuchl jsem, osoba se zarazila, dostala trochu strach, pak se naklonila k mému uchu a zašeptala "Tomu jak seš výbušný" následně mi ucho olízla, fuj, nechutný hovado.

Osoba odešla a nahodila pojistky, bylo mi jasné že to bylo to koště, dokonce mi i napsalo.

Otravné koště co nezavře hubu: líbila se ti hra? Jsem moc rád že si nepoužil svou schopnost :-)

Bakugo: Huh? Byla to slabota, jo to bys měl být rád :))

Otravné koště co nezavře hubu změnil vaši přezdívku na "Výbušná prdelka"

Výbušná prdelka: okamžitě to změn!

Otravné koště co nezavře hubu: tak jo, ale budu tě moci políbit :)

Výbušná prdelka: hhhh! Tak mi ale nejdřív změn přezdívku! :/

Otravné koště co nezavře hubu změnil vaši přezdívku na "Můj Bakugo"

Můj Bakugo: Aspoň tohle :/

Otravné koště co nezavře hubu: jdu si pro ten polibek :3

Znejistil jsem, dohodu vždy dodržím.
"Dostal jsem nápad" řekl jsem s úšklebkem, vzal jsem lepidlo a červenou barvu, dal si to na jazyk.
Takhle ho naučí mi nevěřit. Zezdola se ozvali kroky. Po chvilce byly u mojich dveřích "Tak jo Bakugo, zavaž si oči! Pak na mě zavolej až to budeš mít!" Sundal jsem si tričko a zavázal si ho. Snažil jsem se nějak rozumně odpovědět, nakonec vypadlo toto "Můheh hít!" Slyšel jsem otevřít dveře, hah takhle se naučí mě nelíbat.
Byl hned předemnou, uchopil mou bradu a řekl "Měl sis vzít jen šátek, ikdyž, bez trička si hezčí" přejel po mojich břišácích, pak mě políbil. Chvíli si toho nevšímal, ale pak se odtáhl a začal kašlat, rozesmál jsem se "měl-haha-ses-hihi-slyšet-hehe!" Smál jsem se, osoba se taky zasmála, ale pak se ke mě přitáhl a začal mě líbat, kousl mě do spodního rtu, žádal si o vstup.
Odtáhl jsem se "to stačí! Pusu snesu, ale tvůj jazyk v hubě nechci!" Zasmál se "Dobře, příště si pro to příjdu" pak odešel z mého pokoje.

Už jsem měl triko, ale furt jsem neslyšel bouchnout vchodové dveře, opatrně jsem vyšel z pokoje a šel dolů.
Šel jsem do kuchyně, slyšel jsem rámus z obýváku. Byl to ten co byl u mě v pokoji, nebo teda myslim.
"Věděl jsem že příjdeš Bakugo" je to idiot? "Co chceš bastarde?" Zasyčel jsem "co chci? Chci tebe" pak se zvedl a odešel.

"Tohle bylo divní.." odešel jsem do pokoje, a pak usnul.

K O N I CH I W A :3
Jsem tu s novou knížkou a rozhodla jsem se psát jen o anime, takže tuto knihu tu už nechám, myslím to doopravdy 😏😂
Omlouvám se za chyby, pak až knihu dokončím budu opravovat 😁

My stupid stalker    [YAOI] [Nebudu dokončovat]Kde žijí příběhy. Začni objevovat