💥6💥

2.4K 167 38
                                    

Ráno jsem se probudil sám, to je škoda, no nic. Šel jsem se osprchovat a pak převléct. "Dlouho jsem si nešel zaběhat". Otevřel jsem dveře a vyběhl.

"Ahoj Bakugo, co potřebuješ?" Usmál se na mě "Ahoj Deku, tak mě napadlo, jestli by sis semnou nešel zaběhat" podrbal jsem se na zátylku, Deku se usmál a řekl "Moc rád!" Zabouchl dveře a šel semnou.

"Poslyš, Deku..." přestal běhat a počkal na mě, "no?" Koukal na mě trochu s obavami "No asi jsem se jaksi zamiloval" usmál jsem se, Deku na mě nevěřícně koukal, pak se zasmál a pronesl "A nezamiloval ses sám do sebe?" Protočil sem oči a ušklíbl se "Haha, vtipný!" Chystal jsem se použít svůj quirk, ale Deku mi chytl ruku, vítězně se usmál a řekl "Jestli mě spálíš tak tě odkopnu."

"Tak ahoj Deku!" Zamával jsem mu a rozeběhl se domů.
Když jsem byl doma, tak mi začal bzučet mobil, "Ježiš! Kdo zas co chce?!" Otevřel jsem mobil a tam byly zprávy od Kirishimi.

Kirishima: ty se taky bavíš s Dekuem? :)

Bakugo: jo?

Kirishima: doufám že s nim nic nemáš... (:

Bakugo: nemam když miluju... ne teda nic! O ničem nevíš!

Kirishima: koho miluješ?! :(

Bakugo: tebe ty hňupe!

Kirishima: cooo? O-O

Nemohl jsem uvěřit že jsem se přiznal! Nemohu mu odepisovat...

Kirishima: fakt mě miluješ?

Kirishima: prosím odepiš mi...

Kirishima: taky tě miluju...

Kirishima: jdu k tobě...

Čekal jsem ho. Po 10ti minutách jsem slyšel jak někdo zvoní.

Šel jsem otevřít, stál tam kluk s červenými vlasy, koukal jsem na něj stylem 'kdo jako seš?', pak červenovlásek promluvil "Jsem Kirishima" a usmál se, zaleskly se mi oči a skočil jsem mu kolem krku,spadly jsme na zem, on se trochu zakuckal ale obětí mi opětoval.

"Co teď mezi námi je?" Zeptal se Kirishima který mi ležel na hrudi, "víš že vůbec nevím hňupe?" Uchechtl jsem se. "Jak to s námi je, chodíme spolu?" Optal se, zamyslel jsem se, pak jsem zavřel oči a usmál se "Asi ano" otevřel jsme oči, ty jeho se leskly, byl roztomilý! "Takže spolu chodíme?!" Zasmál sem se a kývl na souhlas.

On se posadil a skočil na mě, (žádné dvojsmysly prosím 😂❤) začal mě líbat. Pak mě obejmul a hlavu zabořil do mezery mezi krkem a ramenem, políbil jsem ho na vlasy a usnul.

K O N I CH I W A °w°
Názor na tento díl? 😁😏
Jste rádi že spolu začali chodit? 😍

My stupid stalker    [YAOI] [Nebudu dokončovat]Kde žijí příběhy. Začni objevovat