💥8💥

2K 151 8
                                    

Byl sem celkem vynervovaný, celkem dost! Kirishima toho mohl kdykoliv využít, nechápu proč sem mu to slíbil, co to bylo za nápad? Přemýšlím jestli se neodstěhuju, jo to by šlo.

Seděl sem na židli a celkem přemýšlel, jak to udělám, abych se tomu vyhnul?
Vymýšlel sem různé plány "Bože co to je za kravinu?! Ale možná že by to šlo" vymyslel sem něco co by mohlo fungovat.

Pohled Kirishimi
Sem celkem natěšený, bude to jeho poprvé, sem na sebe hrdej že to sem já a ne nějaká štětka. Vzal sem mobil a napsal mu.

Kirishima: Ahoj zlatíčko tak co těšíš se? <33

Mobil sem pak vypl a šel se dívat na televizi. Sedl sem si na gauč a přepínal kanály. Po hodině mě to přestalo bavit, koukl sem se na mobil jestli mi odepsal, neodepsal, co se mu stalo?

Kirishima: Seš tam? :/
Kirishima: mam o tebe strach :(
Kirishima: co se stalo?!! :((
Kirishima: ty semnou nemluvíš? :,(
Kirishima: notak!!? :(((
Kirishima: prosím odepiš, že si v pořádku! :(
Kirishima: jdu k tobě!! :((

Pohled Bakuga
Ignoroval sem to že mi psal, je mi jasné že jde ke mě. Vzal sem čaj, dal do něj hadr a naplácal sem to na sebe. Pak sem si lehl do postele a dělal že spím.

Po chvíli sem slyšel hlavní dveře jak se otevírali. Zavřel sem oči a dělal že spím.

"Panebože Katsuki proč mi neodepi-..." nedořekl to, koukal na mě. Šel ke mě a sedl si na postel, cítil sem to, ta matrace se pod nim prohla jak pod slonem (gome Kirishimo :D).

"Spíš zlato?" Wow super otázka Kirishimo! "Asi spíš co?" Bylo tak těžké udržet ten smích, proč se mě na to ptá?! Kouknu a vidim. Kirishima se zvedl a šel na chodbu. S někým telefonoval, poslouchal sem ho.

Pohled Kirishimi
Něco mi na to nesedělo, po dni je nemocný? Musel sem si zavolat.
" co je?" Ozval se známy hlas v telefonu "co si mu udělal?!" Zasmál se "Nedotkl sem se ho, sem u sebe doma" nadechl sem se a pak řekl "Nechci abys mu ubližoval, ruším sázku!" Naštval sem se, jeho smích přešel a řekl "za dva dny v parku v 10:00 budeš tam!" Típl to.

Pohled Bakuga
Jaká sázka? Slyšel sem ten hlas jak řekl 'za dva dny v parku v 10:00 budeš tam!' Taky tam půjdu, chci vědět v čem je Kirishima zamotaný, když už spolu chodíme, musim to vědět.

Chci to vůbec vědět...?

K O N I CH I W A :3
Ještě žiju :D
Omlouvám se že nevychází kapitoly, mám celkem dost učení 🙄
Ale tak tady je nová kapitolka abyste nemyslely že na wattpad kašlu ;3

My stupid stalker    [YAOI] [Nebudu dokončovat]Kde žijí příběhy. Začni objevovat