💥14💥

1.4K 94 13
                                    

Pohled Kirishimi
Slezl jsem z Bakuga. A klekl jsem si před něj, zvědavě na mě koukal. Sundal jsem tepláky, a začal ho dráždit přes látku boxerek. Furt mě pozoroval, chvílemi vzdychal. Sundal jsem mu tenkou látku a vzal si jeho juniora do pusy. Furt na mě koukal.

Pohled Bakuga
Pozoroval jsem ho jak pohyboval hlavou nahoru a dolů. "Mhhhm, K-kiri, ano-o!" Na poslední chvíli si ho vyndal z pusy a nevinně se usmál. "Děláš si srandu?" Lehl si na postel, šel jsem za ní. Svlékl jsem ho. "Jsi si opravdu jistý Kirishimo?" Koukal jsem na něj, kývl. Vystrčil na mě svůj, musím podotknout - velmi sexy zadek. Strčil jsem ho dovnitř.

Pohled Kirishimi
Začal přirážet, trochu to bolelo. Oči se mi naplnili slzami. "Kiri, zlato. Dobrý?" Ptal se starostlivě. "J-jo jen to trochu bo..-" netrefil na to jedno příjemné místo. "Mhhm jo, tam Bakugo!" Začal přirážet tvrději. Začal jsem dost hlasitě vzdychat.

Blížil jsem se k vrcholu. "Už- už budu!" Bakugo ještě jednou přirazil a já se udělal, hned po mně Bakugo. Vyndal ho ze mě a lehl si vedle mě. Přitulil sem se mu k hrudi. "Byl jsi dobrý." Prohlásil. "Ty taky." Dělal jsem mu kroužky na hrudi. Vyčerpal jsem se a usnul.

Pohled Bakuga
Když usnul, tak sem vylezl z postele. Vysprchovla jsem se a vzal si ten Deprex. Najednou jsem se cítil strašně šťastně. Šel jsem do kuchyně a uvařil Kirishimovi jídlo a napsal mu vzkaz. Pak jsem se šel ven projít.

Můj milivamý Kirishimo! ❤️
Nechal jsme ti tu palačinky, šel jsem se projít
S láskou, Bakugo ❤️

Oblékl jsem se a vyšel ven. Na lavičce jsem viděl Todorokiho. Šel jsem za ním. "Ahoj Todoroki!" Sedl jsem si vedle něj. "No um, ahoj." Usmál se. Byl hezky oblečený. "Ty máš rande? Kdo je ta šťastná?" Zvedl jsem obočí. "No on je to spíš...-" nedořekl to, protože nás přerušila jeho známost. "Jdeme Todoroki?" Byl to Deku. "Ehm, ahoj Bakugo." Zazubil se na mě. "Hoši, jak jste se dali dohromady?!" Byl jsem překvapený. "Někdy ti to vysvětlíme, teď ti Todorokiho ukradnu, měj se!" Obejmul mě, vzal Todorokiho za ruku a odhopsal s nim pryč.

Dnešek je plný překvapení!

K O N I CH I W A :3
Nový díl je tu, to se divíte co? :D
Já taky xD
Užijte si čtení! ;33

My stupid stalker    [YAOI] [Nebudu dokončovat]Kde žijí příběhy. Začni objevovat