💥12💥

1.6K 110 24
                                    

Pohled Bakuga
Kirishima poslouchal, neřeknu mu o svém psychickém stavu. "Já.." nevěděl jsem co mu říci. "Jak to tedy mezi námi je?" Kirishima se podrbal na hlavě. "Popravdě? Strašně moc tě miluji. Chci s tebou strávit všechen svůj volný čas. Mám tě moc rád a život bez tebe si nedovedu představit.." To co ten ňouma vypustil z úst bylo tak krásné. "Taky tě miluji, ale bojím se, že mi zase ublížíš.." můj strach je oprávněný. "Měl bys jít domů Kirishimo." Úsměv z tváře mu zmizel. "Dobře, stavím se ve středu.." sakra, sakra,sakra! "Ve středu ne!" Koukl se na mě. Sakra..

Pohled Kirishimi
Něco mi uniklo, a já to musím zjistit! "Bakugo co se děje, mně to říct můžeš." Usmál sem se. Co když mu něco je? Co když se mu něco stane. Chvíli to vypadalo že přemýšlí. "K babičce! Ee, jedeme k babičce!" Pokřiveně se usmál, on mě určitě podvádí.. Proč by jinak takhle lhal? "Jasně, k babičce." Odešel sem.

"A pjoč by mě jinak lhaj?" Smutně jsem se zasmál. "To je blbost, Bakugou tě miluje. Proč by tě podváděl?" Deku se zajímal. "Plotože mje nemijuje" byl jsem smutný. "Deku a víš čo je hjozný?"
"Nevím."
"Bojí mje to, stjašně moc"
"Kirishimo, neboj, to bude dobrý" usmál se
"Dny bez něj jsou jako, jako, já nevím. Je to jako bych pšišel o duši, jako by mi chybělo šdíčko. On mi ho ukjadnul!" Zavřel sem oči. Usl sem.

Pohled Bakuga
Kirishimovi jsem volal nejmíň 4x. Měl jsem o něj vážně strach. Pak mě to napadlo, zavolám Dekuovi. Volal jsem, zvedl mi to na podruhé.

B: "Deku?"
D: "Bakugo?"
B: "Jsi s Kirishimou?"
D: "Ano jsem"
B: "To se mi ulevilo, kde je? Co dělá?"
D: "Ty si fakt debil. Zlomil si mu srdce. Říkal si že ho miluješ, ale ty ho podvádíš!"
B: "Co? Cože?"
D: "A ještě děláš že nevíš! Ty si fakt debil!"
B: "Deku, vysvětlím ti to...ale běž někam jinám..nechci aby to Kirishima slyšel."
D: "Fajn."
Slyšel jsem jak jde do nějaké místnosti. Otevřel a násladně zavřel dveře.
D: "Tak mluv Bakugo"
B: "Byl jsem kvůli Kirishimovi v nemocnici. Začal semnou chodit kvůli pitomé sázce. Když jsem z nemocnice odešel, dostal jsem doporučení abych chodil k psychologovi."
D: "To není důvod abys ho podváděl!"
B: "Na 50% trpím bipolární poruchou.. ve středu budu vědět jestli ji mám nebo ne.."
D: "Jsem idiot že jsem na tebe byl zlý! Jinak proč si to Kirishimovi neřekl?"
B: "Už se kvůli mně trápí dost dlouho, nechtěl jsem mu dělat starosti. "

Pohled třetí osoby
Zelenovlasý chlapec si myslel že jeho kamarád spí, spletl se. Celý rozhovor poslouchal, bylo mu špatně z toho že svému milovanému nevěřil. Bylo mu špatně z toho, že to kvůli němu byl Bakugo nemocný. Ten pocit ho drtil ve svých spárech. Kousek po kousku ho lámal.. a pro jeho smůlu, si to plně uvědomoval...

K O N I CH I W A :3
Jsem zde s novou kapitolou, má první v novém roce :3
Přeji vám hodně štěstí a spousta yaoi či yuri v novém roce ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Пока! ❤️ (Ahoj! -při odchodu)

My stupid stalker    [YAOI] [Nebudu dokončovat]Kde žijí příběhy. Začni objevovat