Felix - Wreszcie udało Ci się uzbierać wystarczającą ilość pieniędzy i lecisz do Grecji. Los chciał, że jeden z członków Stray Kids postanowił zrobić sobie małe wakacje i też pojechać w to samo miejsce.
Byłaś tak podekscytowana wyspą Karpathos, że przez nieuwagę nie zwróciłaś uwagi na nazwisko na walizce. Dopiero w hotelu zorientowałaś się, że to nie twoja walizka. Szybko wróciłaś na lotnisko, gdzie zgłosiłaś zagubienie oraz znalezienie walizki. Niestety drugi właściciel jak i znalazca zgłosił się dopiero następnego dnia, więc nie miałaś swoich rzeczy przez prawie dwadzieścia cztery godziny.
Okazało się, że to Felix - członek Stray Kids - "ukradł" twoją walizkę.
Chłopak, żeby Ci to wynagrodzić zaprosił Cię na najbliższy koncert swojego zespołu.Seungmin - Poszłaś z przyjaciółką na koncert Stray Kids, świetnie się bawiłaś, a wizja tego, że po koncercie go spotkasz przy pomocy biletu Meet&Greet sprawiała uśmiech na twojej twarzy. Aż w końcu koncert się skończył, a ty stałaś w kolejce do pomieszczenia, gdzie będą twoi idole. Gdy wyszłaś stamtąd nie tylko miałaś zdjęcie z idolami i ich autografy, ale też numer do jednego z Koreańczyków, któremu chyba wpadłaś w oko.
Han - Byłaś właśnie w toalecie, w centrum handlowym, bo zachciało Ci się akurat siusiu i aktualnie myłaś ręce po załatwieniu swoich potrzeb. Nagle drzwi otworzyły się z hukiem, więc ty spojrzałaś w stronę wejścia. Tam stał jakiś Koreańczyk. Zmarszczyłaś brwi i nakrzyczałaś na chłopaka, że to jest damska toaleta, a ten na to powiedział "No to co ty tu robisz jak to damska jest?" i wyszedł. Mruknęłaś pod nosem ciche "Debil" i wyszłaś, żeby móc dalej chodzić po sklepach.
Hyunjin - Idąc ulicą, nuciłaś sobie piosenkę, gdy nagle wpadłaś na czyjąś klatkę piersiową. Uniosłaś głowę i mimowolnie zaczęłaś piszczeć. Rozpoznałaś chłopaka tylko dlatego, że spadły mu okulary, a kaptur jego bluzy, delikatnie opadł. Hyunjin szybko Cię uciszył pocałunkiem, którego kompletnie się nie spodziewałaś, dopiero po chwili się od Ciebie oderwał, rzucił "Paparazzi żyć nie dają" pozbierał swoje rzeczy i pożegnał Cię mrugnięciem oka, by po chwili odbiec.
Changbin - Siedziałaś w domu swojego przyjaciela i oglądalnoście twój ulubiony serial - Stray Kids.
Nagle skrzypnęło okno, szybko patrzysz w tamtą stronę, a do domu przez otwór wchodzi Changbin. Twoje oczy szeroko się rozszerzyły, zupełnie jak pięć złotych. Twój przyjaciel zmarszczył brwi, a następnie złapał za zmiotkę, która leżała niedaleko i zaczął go nią walić.
Wskoczyłaś na plecy swojemu przyjacielowi, żeby przestał walić twojego idola. "Sorry, ale biegł za mną tłum rozpiskanych nastolatek. Ooo, oglądacie nasz serial" - powiedział. A następnie walną się na kanapę, jedząc twój popcorn.Minho - Stałaś sobie w zwykłym, osiedlowym spożywczaka i kupowałaś bułki, aż tu nagle poczułaś czyjś wzrok na sobie. Zaczęłaś się rozglądać, patrzysz, a tu Minho. Z wrażenia nie zauważyłaś, kiedy ten ukradł Ci bułkę, a następnie wyszedł z jedną z twoich bułek.
Woojin - Byłaś w KFC, a tu nagle dosiadł się do Ciebie Woojin z shake'iem. Zaczął go pić ze słomki, a ty stwierdziłeś, że wygląda uroczo i zrobiłaś mu zdjęcie i wstawiłaś na swojego Instagrama, oznaczając konto zespołu. Następnego dnia Woojin napisał do Ciebie, że chciałby się z tobą spotkać.
Chris - Siedziałaś na ławce w parku, aż nagle obok Ciebie wywalił się jakiś chłopak. Długo zastanawiałaś się czy mu pomóc, czy nie, aż owy chłopak wstał i sobie poszedł. Dopiero po chwili rozkminiłaś, że to był Chris.
Jeongin - Byłaś w szpitalu, bo na lekcji wf-u, złamałaś sobie rękę. Siedziałaś w holu i obserwowałaś wchodzących i wychodzących ludzi. Nagle przez drzwi wpadł Jeongin. Zdziwiłaś się, bo przecież chłopaki mięli mieć koncert, na który niestety nie poszłaś z powodu niedawnego złamania ręki. Ty upierałaś się, że jest w porządku, ale twoja matka się uparła. Podeszłaś do Koreańczyka i okazało się, że spadł ze sceny i chyba złamał sobie żebro. Chłopak podpisał Ci się też na gipsie. Dopiero tydzień później odkryłaś, że zapisał też swój numer telefonu