Bana doğru yaklaşarak senin gibi vampirler hakkında çok şey bilen bir kız bu dişlerin yalnızca bir vampre ait olabileceğini bilmiyor mu ? insanlar hakkında çok şey bilmesemde gözbebeklerine bakarak korktuğunu anlayabiliyorum Ama merak etme senin gibi küçük kızlara zarar vermem Bu sözler az da olsa korkumun geçmesine seebp olmuştu tam ona doğru bakıp bana asıl söylemek istediğin ne diyecekken telefonmdan dıttttt diye bir ses geldi mesaj gelmiş olmalıydı.Kimdi acaba ? kimsenin umrunda olmadığım için çok merak ettim.Mecburen açtım mesajda şöyle yazıyordu'' nasıl gidiyor?' bu mesajı yollayanda attıgım resmi bile günler sonrasından gören kız ceydadandı.Nasıl gidiyorun ne demek olduğunu biliyordum abin ne yapıyordu.Aslında bu aptal kızla hiç görüşmek istemiyordum.Fakat annem bu kızı abime yapmak istiyordu.Kızında abimde gönlü vardı. mesaja o kadar uzun süre baktım ki bay vampir yanıma sokulup mesajı okuma gereği duydu ve ''O kadarda uzun süre bakılacak bir mesaj gibi durmuyr''. Ben cesaretimi yeniden toplayıp ona '' neden buraya geldin ? benden ne istiyorsun'' dedim Bana doğru dönerek aslında ben yalnız bir vampirim.Bir safkan olduğum için diğerleri benden korkuyor.Bu yüzden beni istemiyorlar.Tam asıl söylemek istediklerini söyleyecekken kapı açıldı.Gelen annemdi.Annem direkt olarak akşam ne yedin dedi.Oysa bu adamda neyin nesi demesini bekliyordum. Anlaşılan o ki bu vampirin başkalarına gözükmeme gibi özel bir gücü vardı.Acaba başka güçleride varmıydı ? Annem''Bulaşıkları beraber yıkayalım sonra yatacağım dedi.Gerçekten bulaşık yıkamaktan nefret ederdim.Annem bunu bildiği için hep beraber yıkardık.Bay vampirin biran önce gitmesini istiyordum.Bu yüzden anne ben yıkarım sen merak etme iyi uykular dedim.Annem şaşırmıştı şaşırdığı kadarda sevinerek ''fikrini değiştirmeden yatayım bari iyi geceler''dedi.Annem yattıktan sonra vampire dönerek madem başkalarına görünmemek gibi bir özel gücün var.O zaman özel gücünle bulaşıklarıda yıkarsın değilmi ? ''hayır bunu yapamam''dedi.Üff ne kadarda kötü bir vampir bu Hey kötü vampir hala beni neden aradığını söylemedin.?Aslında aradığım kişi sen değilsin senin kızkardeşin Nasıl bu olamaz ama benim hiç kızkardeşim yoktu ki Şaşkın bir şekilde vampirin gözlerine bakarak ''Kızkardeşmi dedim.Kızkardeşim olduğunu ben bile bilmezken o nasıl bilebiliyordu ? Beni nereden tanıyordu ?