Kris'in ağzından ;
O bana öyle söyleyince öyle çok şaşırdım ki o an anladım onun kardeşinden çok farklı biri olduğunu anladım. kızkardeşi bunlardan bir haberdi.Kızkardeşini bir kenara bırakıp,ona mı aşık olmaya başlamıştım.Kalbim gerçkten çok acıyordu.Ona ne söylemem gerekli bilmiyorum.O kız ağlıyordu.Ne olursa olsun bir kızın ağlamasına müsaade edemem.
Uzun süre cevap vermeden usul usul baktılar bana.Söylediklerime kulak verin ya sanki çokta umrumdasın der gibi.Bari gözyaşlarımı silselerdi yada en azından bir peeçeteyi hak etmiyormuydum ? O sırada beklediğim hareket Kris'ten geldi.Yüzünden çok üzgün ve kızgın olduğu anlaşılıyor.
''Vampir olduktan sonra güçlü olabileceğini mi sanıyorsun ? Sürekli kan istiyeceksin sevdiğin kişilerin bile kanını emmek zorunda kalacaksın kendini tutamayacaksın bu seni güçlü biri yapmaz ayrıca zayıf olursun Aptal! farkında değilsin hiçbirşeyin ne olursa olsun seni koruyacağım merak etme lütfen ağlamayı kes seni güçlü biri yapacağım.Bunun için endişelenme lütfen diyerek gözyaşlarımı sildi.O beni vampir yapmazsa ben başka bir vampirin kanını emip vampir olacaktım.Başka çarem yoktu.
Buna izin vermeyeceğini bildiğim için gizlice yapmalıydım.Bunun içinde Chanyeol,Xiumin ve Lay 'ın bana yardım etmesi gerekli.Şimdi onu başımdan savmalıydım.
''Özür dilerim sanırım haklısın seni kızdırdım özür dilerim diyerek onu geçiştiriverdim.Kris biraz hava almaya çıkmak istedi.Lay'da ona eşlik etmek üzere gitti.Xiumin,Chanyeol,Ben burada kalmıştık.Onlarla konuşmak vampir olma isteğimi onlara söylemek zorundaydım.İkisinede oturmalarını söyledim.
Ne kadar üzücü ki ikiside bana acıyarak bakıyorlardı.
Onlara bunu söylediğimde daha da çok şaşırıp,kızdılar bana en iyi arkadaşımıza nasıl ihanet ederiz.Vampir arkadaşlarımız olsada bunu yapmalarına izin veremeyiz.''dediler.Anlaşılan yine tek başımaydım.
Onlara dışarı çıkmalarını söyldim.Yalnz kalmam gerktiğini söyledim.Onlar gider gitmez hemen ecyi buraya çağırdım.Hep mertle ilgilendiği için mesajımı göremez diye mesajımı geri sildim.Sadece ona ''ACİL ölmek üzereyim lütfn buraya gel yazdım.Böyle yazmasam yanında mert varken tınlamazdı beni .Merte çok düşkün o ne kadar zengin olsada ahlaksız köpeğin teki bence
Şimdi gelde bunu eceye anlat anlamıyorki seviyorum seviyorum.Sevgi nedir desem tanımını bile yapamaz.Saf saf seviyorum der.Sen sevmek nedir biliyormusun ki konuşuyorsun belkide geerçekten seviyordur onu bilemem.Neyse bari şunlar geç gelse de konuşsam onunla.Bu arada aklıma takıldı eceyi niye çağırdım ki ona herşeyi anlatmam gerecek.Ah aptal kafam aklına geleni yap dimi insan bir düşünür doğruya sen sadece aptal bir kafasın sen kim düşünmek kim ?!
Kapının çaldığının bile çok sonradan farkına varmıştım.Çok kötü birşey oldu gelen ece değildi ne bekliyordum ki ondan zaten ihtiyacım olunca gelmez ihtiyacım olmayınca heran yanımda...
Üff yaa ''Özür dilerim tekrardan sizi bunalttım artık evime döneceğim hiçkimsem yok ailemin yanına dönmeliyim.''Kendinize iyi bakın dedim.Zaten pek eşyamda yoktu yanımda dur gitme demelerine kalmadan koşarak gittim sonrada bir taksiye atladım.Annem çok kızacaktı biliyordum.
''Yanımda sadece 300 liram vardı.Evden epey uzak olduğumdan para yetermi bilmiyorum.Yaklaşık 7 dakika gittiktn sonra eve varabildim.Kapıyı annem açtı gözleri yaşlıydı iyice çökmüştü o benim herşeyim.. :'( Ondan özür dilememe bile izin vermeden kollarıma atladı.''Neden bana yalan söyldin ? ''Anne boşver bunları aslında birilerine yardım ettim kötü birşey yapmadım hadi gel içeri geçelim sen önden gir dedim.Gökyüzüne ailem için hayallerimden vazgeçmenin verdiği hüzünle son kez baktım.
Odama girip düşünmeye başladım.En en en büyük hayalimden ailem için vazgeçmek ne kadar doğru? Pekte sağlıklı,mutlu,huzurlu bir aile olmasakta biz yinede bir aileydik.Her zamanda öyle olacağız.Belkide şuan hayatımda yaptığım tek doğru şeyi yapacağım en özel zamandır.