''Kızkardeşin olduğundan bile haberin yok öylemi ? Annen bunu senden saklamış olmalı çünkü kızkardeşinle aynı anneye sahip değilsiniiz''dedi.Ben daha abilerimle başa çıkamıyordum.Birde kızkardeşmi? buna nasıl dayanacağım bilmiyorum.Belkide bu vampire güvenmemeliydim.Fakat gözleri bile çok ikna edici duruyor.
Vampire doğru dönerek ''Elinde kanıt olmadan böyle mantıksız şeyleri nasııl söylersin!? diyerek kızdım.Bana alaylı bir bakış atarak ''Aptal kız elimde kanıt olmadığını mı sanıyorsun ? '' O sırada cebinden bir fotoğraf çıkardı.Fotoğraftaki adam baban değilmi ? Fotoğrafa doğru yaklaştığımda o kişinin babam olduğunu anladım.Fotoğrafta çok genç görünüyordu.Kucağında iki küçük kız vardı.Esmer olan bendim sanırım.Yuvarlakımsı yüzümde en çabuk fark edilen şey koskocaman kahverengimsi gözlerimdi.Uzun sayılabilecek kirpiklerim vardı.Ve küçük sivri bir burun aynı resimdeki gibiydim.Sadece büyük oranda kilom ve boyum artmıştı.Oysa insanlar benim daha çok değişeceğimi söylerlerdi.O insanların gözüne bu resmi sokmam isterdim.
Vampir çok kızgın bir şekilde ''Şuan saçmasapan şeyler düşünecek zaman değil kardeşine gerçekten ihtiyacım var.Şuan onun nerede olduğunu bilmiyor olabilirsin.Ama eminim annen biliyordur.''
''Üzgünnüm buna inanmak istemiyorum.Fakat senin için bu işin aslını anneme sorup öğreneceğim.Şimdilik abimin odasında kalabilirsin soldan üçüncü kapı gördüğün gibi bulaşıkları yıkamam lazım üstelik sabah olmak üzere Bu arada az kalsın unutuyordum.Ona neden ihtiyacın var ?Eğer söylemezsen onun yerini öğrensemde sana söylemem.''
Bana dik dik bakarak ''Madem bu kadar çok öğrenmeyi istiyorsun.Biz vampirler asla ilk kanını içtiğimiz kişiyi unutmayız.O kişi bizim için özeldir.Herşeyin başlangıcı o kişidir.''
''Yani o kişi benim kızkardeşimdi öylemi?
''Üzgünüm ama maalesef öyle.''
''Hani küçük kızlara zarar vermezdin?!
''Bilmiyorsun hiçbirşey kızkardeşin kanserdi.Sayemde hastalığından kurtuldu.Teşekkür etmen gerekirken yaptığına bak!
''Hiç tanımadığım kızkardeşim için her ne yaptıysan minnettarım.Gülümseyerek ''İyi geceler küçük kız dedi.''Imm şeyy.. bu arada sormayı unuttum adın ne ?
''Kris''
Kris belkide hayatım boyunca unutmayacağım tek isim buydu...