Wstałam z łóżka ubrałam, się i zjadłam śniadanie.
Misje mamy o 8 więc nie ma się czym martwić, ponieważ pozostała mi jeszcze godzina.Gdy nadszedł czas, wyszłam z domu zamykając drzwi na klucz.
Po drodze spotkałam Sakure, więc czemu nie pójść na miejsce spotkania z nią?
Podeszłam do niej i zaczeliśmy rozmawiać. Temat zszedł z Naruto na Sasuke.- Kira, mam do ciebie pytanie?
- Jakie?
- Czy ty i Sasuke jesteście parą?
- A skąd taki pomysł, jest tylko moim przyjacielem i nic więcej.
A czemu tak wogule o to pytasz?- No... Ten...tego....nieważne. Mówiąc to rumieniła się.
- Widze że ci się podoba.
- Aż tak bardzo to widać.
- Widać, i to bardzo.
Dotarliśmy na miejsce.
Senseia jeszcze nie było.
Już trochę zdążyłam go poznać, widać że jest strasznie spóźnialski.
Po jakiś 30 minutach szarowłosy się zjawił.- Udamy się teraz do biura hokage aby przydzielił wam misje.
****time skip****
Misja przydzielona przez hokage była bardzo łatwa aż za łatwa.
Musieliśmy złapać jakiegoś kota takiej jednej kobiety.Gdy zauważyłam cel naszej misji, poinformowałam o tym reszte drużyny.
Skradałam się aby go nie spłoszyć.- Jeszcze tylko kowałeczek. Pomyślałam.
Wtedy nagle za krzaków wyskoczył Naruto łapiąc kota.
Sztrasznie mu się wyrywał i drapał go po twarzy.
Podeszłam nieco bliżej i wziełam Tygryska na ręce, a ten zaczoł mruczeć.- Dobra robota. A teraz idziemy po kolejną misje.
Powiedział Kakashi sensei.Bylyśmy w gabinecie, Naruto strzelił focha i uziadł na podłodzie bo nie chce wykonywać misji rangi D.
- Dobrze, mogę wam przydzielić misje kategori C, czyli eksportowanie ważnych osób.
- Jupi. Kto to będzie księżniczka, fedualny czy może..
- Prosze wejść panie Tazuna. Zawołał Sarutobi.
- Te dzieciaki mają mnie eksportować. Nie wyglądają nawet na ninja a najbardziej to ten knypek.
Kiedy Naruto zorientował się że to o nim zaczoł się wydzierać.
Miał rzucić się na pana Tazune lecz kakashi go złapał.
CZYTASZ
Sasuke X Oc
Short StoryKira jest to dziewczyna z klanu Uchiha, ma czarne włosy z czerwonymi końcówkami oraz brązowe oczy. Przyjaźni się z Naruto, Sasuke oraz Hinatą. Jako jedna z niewielu wie dlaczego Itachi zamordował cały klan. Jej marzeniem jest obrona bliskich osób...