Yoongi yine miniğinin mezarındaydı, çiseleyen yağmurla birlikte üşümüştü, üzerinde sadece tişört ve pantolon vardı.
"Saçlarımın uzamış halini göremedin miniğim. Hep istediğin yeşil renge de boyattım. Sen boyayacaktın aslında, saçlarının hepsi döküldüğünde benimkileri de kazımıştık ve bana söz vermiştin. Saçlarımız uzadığında sen turuncu ben yeşil yapacaktım saçlarımızı. Sözünü tutamadın sevgilim, yine bi sözün daha yarım kaldı, diğer anılarımız gibi. Hep sinemaya giderdik miniğim, gezerdik, bazen sadece otururduk. Fakat seninle geçen her saniyem bile mükemmeldi sevgilim. Sen olmayınca olmuyor işte. Denedim biliyor musun, belki dedim, belki ben abarttım. Günlerce aynı şeyi yaptım Jimin, sinemaya gittim, ilk buluşmamızda gittiğimiz kafeye de gittim. Seninle yaptığım her şeyi yaptım; yaşadım. Ama olmuyor miniğim sensiz yapamıyorum."
Hızlanan yağmurla birlikte yine ağladı Min Yoongi.
"Ağlamama eşlik eden sen misin miniğim? Umarım sensindir, ağlamanı istemiyorum ama seninle ağlamayı bile özlemişim Jimin. Seni çok özledim miniğim, sırtındaki sayıp durduğum o 5 tane minik benleri, kasıklarındaki küçük doğum lekeni, pürüzsüz tenini özledim miniğim, her sarılışımızda burnuma dolan o güzel lavanta kokunu özledim, bana her gülümseyişinde kalbimin heyecanla atmasını özledim, istediğin şeyler olunca gözlerinin ışıldamasını özledim, hasta olduğunda kızaran burnunu özledim Jimin, şarkı söylemeni de özledim, hatırlıyor musun beni çoğu gecede öyle uyuturdun. Odamızdaki küçük koltukta sarmaş dolaş yatardık ve sen kulağıma o tapılası sesinle şarkılar söylerdin, kayda almıştım miniğim, çoğu akşam açıp dinliyorum, bazen dinleyemesem bile sesin kulaklarımdan ayrılmıyor zaten. Rüyalarımı da sık sık ziyaret ediyorsun miniğim. Teşekkür ederim, özlemim az da olsa geçiyor. Biliyorsun azla yetinmeyi bilen birisi değilim, seni özlüyorum ve bu özlemim, parfümünü koklamakla, fotoğraflarımıza bakmakla, sesini dinlemekle ya da seni bana hatırlatacak şeyleri yapmakla dinmiyor daha fazlasını istiyorum miniğim. Bu yüzden yakında yanına geleceğim, ve özlemim sonunda bitecek."
Yoongi kirlenmeyi umursamadan miniğinin yanına yattı, toprağına baktı biraz, dudaklarından şu cümle döküldükten sonra kulaklarındaki miniğinin sesi ile uykuya verdi kendini.
"Çok yakında birlikte olacağız sevgilim, sensiz geçen aylarda yapamadığımız her şeyi telafi edeceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Most Beautiful Moment In Life | yoonmin
Fanfiction"Piyanonun tuşları üzerinde hafifçe parmaklarını gezdirdi Min Yoongi. Her dokunuşunda miniğini hatırlıyordu, onunla ilgili yaşadığı ve yaşamak istediği her şeyi. Tabii bu artık mümkün değildi, çünkü Park Jimin ölmüştü." Homofobikler okusun lütfen, b...