wsm to chciałam zrobić to już dawno, ale jakoś nie miałam okazji XD. zakładam to tylko dlatego, by jakoś powrócić na watt :'>.
no to ten, zaczynajmy czy coś.
^^^^ takich oto prac prawdopodobnie tu nie będzie, bo jestem leniwym shitem i rzadko kończę rysunki bez lineartu z dopracowanym cieniowaniem. to wyżej to chyba jedyne, czego nie porzuciłam XDD. <to wcale nie tak, że wrzucam tego arta praktycznie wszędzie, bo cholernie mi się podoba i chcę, by wszyscy go zobaczyli, pfft<ogółem to to przedstawia mojego gouenjiego-terrorystę w steampunkowym au, które tworzę jakieś... dwa tygodnie, mhm.
help jak prowadzić artbooki.
może po prostu wrzucę rysunki? na tym to przecież polega, c'nie.
zmęczona mizumama!!! nie umiem w akwarele, sorki bejb za zniszczenie cię nimi.
szkicowa touko!!!
desarm sprzed kilku sekund, bo skapnęłam się, że wsm to nic dzisiaj nie narysowałam i jeszcze chwila i mój wakacyjny czelendż umrze Dx. przysięgam, narysowałam go nie dlatego, że dzisiaj pojawił się w dubbingu :<. gomen za całokształt, ale rysowanie bez szkicu i kolorowanie randomowymi pisakami jest dobrą opcją jedynie podczas pośpiechu XD.
wszyscy na moim ig huczą o dziesiątej rocznicy inazumy, a ja jestem jak endou wyżej xD. btw, wszystkiego najlepszego, słońce.
wiecie kto jeszcze ma dzisiaj urodziny??
tenya!! :D (czerwone oczy, bo w mandze takie ma.) styl bnha to dla mnie koszmar, lol.
okej, na dzisiaj to by było na tyle. aktualizacja będzie kiedyś tam XD.
CZYTASZ
artbook
Randombo tak. jestem świetna w argumentacji, wiem głównie szkice z inazumy i moich oc. rysunki nie wypalają oczu, można wchodzić bez obaw XDD. [arty z ostatnich rozdziałów mogą się różnić od tych z początku XD]