I Am Boss

1.5K 45 10
                                    

Mladá brunetka utíkala nočními ulicemi LA, které dokonce ani neznala. V tuhle chvíli ji to bylo jedno. Bylo jí jedno kam běží, jediné na co myslela bylo utéct jejím pronásledovatelům. Když zaběhla o dvě ulice dál, nikoho za sebou neviděla a ji se trošku ulevilo. To ale nevěděla, co jí čeká na konci uličky, do které právě vběhla. Stále se otáčela za sebe, aby se ujistila, že je nemá za sebou a vůbec nedávala pozor na cestu před ní.
Vběhla přímo do náruče mladému černovlasému muži, který měl na svědomí její pronásledování. Mohl si počkat až ji chytí jeho muži a přivedou mu ji, ale pro ni si chtěl dojet osobně. Měl svůj plán.

Než se brunetka vzpamatovala ucítila ostrou jehlu v jejím krku. Hned na to začínala cítit únavu a pomalu začala upadat do říše snů. Poslední co si zapamatovala byli tmavě hnědé oči, které ji upřeně sledovali.

Zayn ji pak odnesl do svého auta a zavřel ji do kufru. Měl radost, že po dlouhých měsících sledování přišla jeho chvilka. Teď se odemně kočička jen tak nedostane. Pomyslel si pro sebe a jel k jednomu z jeho skladů, kde ji odnesl do sklepa a přivázal k potrubí. Nechal ji tu a šel si sednou do své pracovny, kterou tu také měl a vše sledoval na kameře.

Brunetka, jménem Ronnie, se po pár hodinách začala probírat. Chvíli ji trvalo než se rozkoukala, i když moc vidět nebylo. Všude byla tma. Pak ji ale došlo všechno co se stalo. Když se snažila pohnout rukama, zjistila, že je přivázaná, k potrubí. Snažila se z toho dostat, ale marně. Nešlo to.
Po chvíli začínala panikařit, když se jí to nedařilo, až to nakonec vzdala úplně. Přestala se snažit. Jen tak tam seděla a nechala slzám volný průchod.
Zatímco Zayn sledoval kamery a spokojeně si mnul ruce.
Nakonec si na sebe vzal kuklu. Nechtěl, aby ho viděla. Byla to část jeho plánu. Vzal pro ni nějaké jídlo a šel za ní dolů do sklepa.

Ronnie se lekla když se hlasitě otevřeli dveře a rozklepala se strachy. Bála se, co s ní udělá.
Zayn byl potichu, jen před ní položil jídlo a chtěl zase jít, ale došlo mu, že je přivázaná. Zase se vrátil a odvázal ji jednu ruku.
,, C-co co odemne chceš? " odvážila se říct když se vrátil.
,, Buď zticha a jes." řekl jí chladně a brunetka sebou trochu cukla a posunula se od něj dál. Bála se ho. Hodně.
,, Jes dokud máš co. " dodal stejným tónem. Ronnie váhala, ale nakonec ji hlad přesvědčil.
Zayn počkal až to sní, přivázal ji zpátky ruku a šel zase pryč. Nechal ji tu, jen ji občas přinesl jídlo a pití.

Po týdnu se Zayn rozhodl pro druhou část jeho plánu. Vzal si na sebe nejlepší oblek a šel navštívit jeho princeznu.
Ronnie tam jen tak seděla a koukala před sebe. Už přestávala mít pojem o čase. Měla pocit, že tu byla několik dní, ale nebyla si jistá. Možná jí to bylo už trochu i jedno. Všechno vzdala. Všechnu její snahu o vysvobození a dokonce i ztrácela naději, že by ji někdo zachránil.
Zayn odemkl a otevřel dveře.
,, Halo, je tady někdo? " dělal, že tu nikdy nebyl a že je někdo jiný.
ROnnie to trochu zaskočilo a její naděje se vrátila.
,, Tady jsem." ozvala se a pak slyšela kroky dolů, co se k ní blížili.
,, Slečno, co tady děláte? " šel k ní blíž.
,, Já... Unesli mě a zavřeli sem. Já... Ani nevím jak dlouho tu jsem, možná pár dní. " dostala ze sebe a celá se klepala. Jen nevěděla jestli strachem nebo z toho, že měla radost, že ji někdo přece jen zachrání.
,, Právě jsem to tady koupil ja vám pomůžu." šel k dívce a rozvázal ji.
Ona měla trochu odřené ruce, ale to v tuhle chvíli vůbec neřešila. Chtěla se postavit, ale její nohy ji neunesly, když tu celý týden jen seděla na zemi. Byla hodně vyčerpaná a všechno ji bolelo. Nebylo to tu nejpohodlnější a taky toho moc nenapsala. On ji pomohl vstát a odvedl ji do svého auta, které stalo venku.
,, Děkuju. " s vděkem se na něj podívala a sedla si do auta. To ještě netušila, že to on je její únosce.
,, Není za co" mile se na ni usmál a pro sebe se zasmál, že mu vše vychází tak jak chtěl.
,, K-kam to jedeme? " řekla, když jeli neznámo kam. Ještě se jí stále dost klepal hlas.
,, Odvezu tě do bezpečí." řekl, aniž by se na ni podíval a věnoval se řízení.
,, K-kam? " začínala mít trochu strach. Pořád to pro ni byl cizí člověk.
,, Ke mě domů."
Na to dívka jen kývla s úmyslem, už se na nic neptat.
,,Bude se ti tam líbit máš tam vlastní pokoj." řekl, což její původní plán překazilo.
,, V-vlastní pokoj? " podívala se na něj zařazeně. Tohle ji přišlo trochu divný.
,, Ano" kývl.
Ronnie už pak nic neříkala a celou cestu se dívala z okna. Byla z toho hodně zmatená.
,, Tak jsme tady" ozval asi po dvou hodinové cestě. Zastavili před velkou luxusní vilou, což jí překvapilo ještě víc. ,, Tady bydlíš? "
,, Tady bydlíme." opravil ji a vystoupil z auta.
,, Bydlíme? " Ronnie se zamračila.
,, Tak zvedni ten svůj zadek a jdeme dovnitř." řekl už trochu otráveně. Nebavilo ho to její věčné vyptávání. To dívku vyděsilo a vystoupila z auta. Začínalo se jí na tom něco nezdát, ale myslela si, že to třeba bylo jen v její hlavě po tom, co se stalo předtím.
,, Bude to trvat týden."
Ronnie raději poslechla a šla za ním. Vešli dovnitř, kde už na chodbě byli jeho chlapy. Zayn kývl na jednoho z nich,, Tady Seb tě odvede do tvého pokoje, já pak večer přijdu." řekl a Ronnie bez řečí šla za Sebem.

Zayn odešel do své pracovny, protože měl ještě nějakou práci. Seb ji ukázal pokoj a když odcházel, zamknul ji. Tak jak mu Zayn přikázal.
Když brunetka zjistila, že tam má i svou koupelny, hned si šla dát sprchu, která ji trochu uvolnila. Když hledala něco na sebe, našla skříň plnou dívčího oblečení. Přišlo ji to trochu divné, ale zkusila to ignoroval, něco si oblékla a šla si lehnout. Únava ji přemohla a tak během chvíle usnula.

Zayn s prací skončil až kolem půlnoci a i přes to, že je tak pozdě ji šel do jejího pokoje zkontrolovat. Sedl si k ní na postel a sledoval ji. Na chvíli mu jí bylo snad i líto, ale to hned zahnal. Ona se trochu zavrtěla a otevřela oči. Polekala se, když ho viděla sedět na její posteli.
,, Ty nespíš? " promluvil na ni.
,, N-ne už ne... C-co tu děláš? " posadila se.
,, Přišel jsem se na tebe podívat. "
,, P-proč tu je skříň plná holčičího oblečení? " odvážila se ho zeptat.
,, Jsou tvoje. " tahle jeho odpověď ji ještě více zmátla.
,, Moje? "

,, Jo koupil jsem to přímo pro tebe."

,, Ale... To nechápu, vždyť... " zarazila se, protože to nechápala. Jak ho mohl koupit pro ni, když nevěděl, že tu bude.
,, Jen klidně dál spi" bylo všechno co ji odpověděl a odešel do své ložnice, kde šel hned spát.
Ronnie tam zůstala zmatená a po zbytek noci už toho moc nenaspala. Neustále přemýšlela, zatímco Zayn spal klidně celou noc.
Ráno, hned po tom co vstal, šel zkontrolovat dnešní program a poté si šel na chvíli zaběhat. Ronnie už byla dávno vzhůru a konečně, po delším přemlouvání, se rozhodla jít se tu trochu porozhlédnout. Když však chtěla otevřít dveře, zjistila, že je zamčeno. To v ní vyvolalo vlnu paniky.
Poté, co se Zayn vrátil a dal si sprchu, si šel dát něco k jídlu a řekl Sebovi, aby šel pro tu holku.
Ronnie se nakonec rozhodla dělat, jako by nic nevěděla a šla s ním za Zaynem.
,, Dobré ráno" pozdravil ji hned Zayn.
,,Dobré " řekla potichu.
,, Jestli máš hlad vem si tady co chceš." ukázal na stůl, kde bylo připravené různé jídlo od jeho hospodině Marry. Ona si nakonec vzala jen něco malého. Její mysl ji však nedala pokoj.
,, Proč jsem byla zamčená? " sebrala všechnu svou odvahu a zeptala se.
,, Abys neutekla. " řekl jednoduše. Už před ní nechtěl nic skrývat.
,, Neutekla? " trochu se zamračila.
,, Jo slyšíš dobře."
Po téhle větě na něj jen zmateně koukala. Když pohlédla do jeho očí, vše ji došlo. Tyhle oči už viděla.
,, To jsi ty " řekla a začala od něj couvat.
,, Kdo jako?" dělal před ní, že neví co myslí. Popravdě to moc dobře věděl.
,, To ty jsi mě unesl" dál couvala.
,, Jo to je možný." zasmál se. Ronnie na něj chvíli vyděšeně koukala. Pak se otočila a snažila se odtud utéct. Zayn byl, ale pohotovější. ,, Sebe, drž ji. " zavolal na něj, načež ho Seb hned poslechl a chytil ji dřív, než mohla utéct a odvedl ji k Zaynovi.

,, Měla by jsis uvědomit, že tady dávám pravidla já."

,, Co po mě chceš?"

,, Budeš mi po ruce, kde se to bude hodit. "

Je tu úvodní část mého nového příběhu. Je trochu delší, než jsem čekala, ale nevadí. Mám s tímhle příběhem velké plány a tak doufám, že mi vše vyjde tak jak plánuji. Tenhle příběh, ale nepíšu sama. Píšu ho s tou nejúžasnější osobou, která pro mě moc znamená Lottie_eittoL 💖
Snad vám bude nás příběh líbit.
-R&L-

I Am Boss ~ Z. M., H. S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat