RONNIE'S POV.
Jakmile jeho auto odejde já kašlu na to, že všude má jeho lidi, který to tu hlídají a polezu ven z okna.
Není to poprvé, co takhle utíkám, dřív jsem to dělala docela často.
Lezla jsem dolů. Když už jsem se blížila dolů, najednou mi nevyšel jeden krok a spadla na zem.,, Sakra " zanadávám, protože ti docela bolelo, ale zase takový výška, abych si něco vážného udělala, to nebyla.
K mé smůle mě hned chytí Zaynovo chlapy.,, Hned mě pusťte!" křičela jsem na něj a chtěla se jim vyškubnout. Vsadím se o cokoliv, že mě Seb celou dobu sledoval kamerou a poslal je na mě.
,, Máme vás odvést zpátky do pokoje. " odpověděli a šli se mnou dal směrem ke dveřím do domu.
,, Ježiš, nechte toho. Nekažte mi to. " protočim očima.
,, To jsou rozkazy. " prohodí, ale i se mnou se zastaví. Dobrý znamení.
,, To budete poslouchat pořád jako pejskové? Nebuďte straby. Já nemám v plánu nic špatnýho. " uchechtnu se. Vlastně ani nelžu. Chci zpátky dovnitř, jen jsem se chtěla dostat z pokoje.
,, Nechceme mít problémy. " řeknou téměř oba naráz, ale z jejich tónu poznám, že přemýšlí. Tohle jsou docela v pohodě, tak si myslím, že se mi povede je přemluvit.
,, Žádný nebudou, věřte mi trochu. "
,, Žádný auta tady stejně nejsou. " podotkne jeden z nich.
,, Nechci auto. Chtěla jsem se jen dostat z pokoje a teď jsem chtěla jít zpátky dovnitř. Nic špatného nemám v plánu, žádný problém nebude. " ujistila jsem se. I kdyby byl, dostala bych je z toho. Zayn je sice nasranej, ale zahraju na něj divadélko a bude zase v pohodě.
,, Dovnitř?" trochu se divili.
,, Jo, dveře jsou zamčený, tak jsem to musela obejít. Tak mě nechce jít. " pokročila jsem rameny.
,, Fajn. " kývli a pustili mě. Věděla jsem, že je přemluvim. Dal jsem je neřešila a dovnitř. Tam jsem měla jasný plán. Potřebovala jsem najít toho zmetka Seba. Nemusela jsem ho hledat dlouho. Tak trochu jsem tušila kde bude, tak jsem šla rovnou do Zaynovo pracovny. Samozřejmě, že tam byl. Seděl tam na Zaynovo židli u obrazovek kamer.
,, Věděla jsem, že budeš tady. " řeknu a neodpustím si uchechtnutí.
,, Fajn tak gratuluju." zasmál se a otočil se směrem ke mě.
,, Strč si tvoje kecy někam a radši mi řekni kdy se vrátí. "
,, Jako Zayn?" ptal se, jak kdyby moc dobře nevěděl o kom mluvím. Já jen kývla.
,, Nevím jel někam do klubu. " pokrčil rameny. Typickej Zayn. Není po jeho, tak se nasere, jde se opít a za kurvama.
,, To ti neřekl kdy se vrátí? "
,, Ne. " řekl jakoby nic. Leze ti z něj jako z chlupatý deky a ještě se od něj člověk nic nedozví.
,, Bože ty jsi taky k ničemu. " zavrtim hlavou. Dál na něj kašlu a jdu nahoru do Zaynovo ložnice.
,, Kam jdeš?" volal na mě a mohla jsem slyšet kroky, jak jde za mnou.
,, Starej se o svoje věci a mě nech být jo
" otočím se a půjdu dál.,, To nemůžu. " zavrtěl hlavou.
Ronnie,, Ale můžeš, dívej se tady na ty svoje kamery a mě si nevšímej. " ukážu na obrazovky.
ČTEŠ
I Am Boss ~ Z. M., H. S.
Fanfiction,, Tohle se mi líbí. " uculil se Zayn, když jsem nás přetočila, že jsem na něm seděla. ,, A co tohle?" zasmála jsem se a sklonila se k němu. Začala jsem ho líbat, přičemž jsem rukou nenápadně sáhla pod polštář, kde jsem měla připravenou zbraň. V ryc...