4 < Mum

623 28 2
                                    

LILY'S POV.

,, Můžu si jít lehnout?" podívala jsem na něj. Byla jsem že všeho hrozně unavená. On jen s úsměvem kývl, tak jsem vstala a pomalu šla pryč z obýváku.

,, Dobrou " zavolal na mě ještě než jsem odešla, ale já to ignorovala a taky jsem už byla daleko.
Hned jak jsem přišla do 'mého pokoje' jsem si lehla na postel a během chvíle jsem byla úplně tuhá.

Ráno jsem se probudila a zůstala sedět na posteli. Myslela jsem, že budu chvíli přemýšlet o všem co se stalo a o tom, co jsem se dozvěděla včera, ale moje plány přerušilo otevírání dveří.

,, Dobré ráno zlato. Máš hlad?" přišel usměvavý Harry i se snídaní.

,, Dobré ráno, trochu. " kývla jsem.

,, Tak si dej. " podal mi tác se snídaní. Já si to hned vzala, vypadalo to moc dobře.

,, Chutná ti tohle doufám?"

,, Já sním všechno. " pustila jsem se do toho. Měla jsem celkem hlad.

,, Dobře, já nevěděl, co máš ráda, tak jsem udělal tohle."

,, Tohle je dobrý. " kývla jsem a za chvíli jsem to měla snězený.

,, To jsem rád. " řekl, načež já se jen pousmála.

,, Jak ses vyspala?" podíval se na mě se zájmem a čekal, co mu odpovím.

,, Dobře. " načež on kývl a spokojeně se usmál, tak jsem mu úsměv oplatila, aby se neřeklo.

,, Víš něco mě napadlo." začal a já se na něj zvědavě podívala, aby pokračoval.

,, Co bys řekla dneska na malý výlet "

,, Kam?" trochu jsem se zamračil.

,, K vám domů."

,, Vážně?" podívala jsem se na něj. Překvapilo mě, že ho tohle napadlo.

,, Jo, ale musíš dodržet pravidla, který si domluvíme. " zvážnil.

,, Jaký?" byla jsem tak nadšená, že mi v tuhle chvíli zatím bylo jedno, co řekne.

,, Že nebudeš utíkat, pak zase odjedeš se mnou. A musíme vymyslet, co tvoji mamce řekneš, kde jsi byla. "

,, Dobře." kývla jsem mu na to. Vlastně, abych byla upřímná, neměla jsem na výběr. Musím vidět mamku, nemůžu ji nechat v domnění, že ji zmizela i druhá dcera.

,, Dobře, tak co vymyslíme? " zeptal se. Asi chtěl, abych něco vymyslela já, aby nám to mamka uvěřil.

,, Můžeš být můj spolužák." navrhla jsem. Bylo to první, co mě napadlo.

,, A co když se tě zeptá proč se mnou zase odjíždíš? "

,, Kvůli škole."

,, Dobře jestli tomu uvěří tak souhlasím." kývl a já měla radost, že jsme se dohodli a já uvidím mamku.

,, Děkuju. " nebránila jsem se úsměvu. Tohle mi udělalo opravdu radost.

,, Za co?" zasmál se.

,, Za tu návštěvu." pořád jsem se usmívala.

,, Nemáš za co, jen doufám že toho nebudu pak litovat "

,, Slibuju. " kývla jsem. Nechtěla jsem dělat nějaké problémy, aby si to nerozmyslel, nebo pak něco udělal mě, nebo hůř mamce. A taky jsem hrozně chtěla vidět sestru, moc mi chybí.

I Am Boss ~ Z. M., H. S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat