7> I'm not pretty

782 38 15
                                    

LILY'S  POV.

Asi po dvou hodinách u mamky jsem si šla zabalit pár věcí. Chtěla jsem aspoň něco svého mít u Harryho, když už tam musím být.
Pak jsem se s mamkou šla rozloučit, což pár minut trvalo. Bála jsem se, kdy ji uvidím příště. Jestli ji vůbec ještě uvidím.
Harry na mě zatím sek čekal do auta.
Po několika minutovém loučení jsem šla za Harrym do auta. Moje věci už mi odnesl Harry. 

,, Moc děkuju. " poděkovala jsem mu, když jsem si sedla do auta a připoutala se. Byla jsem moc ráda, že mě sem vzal. 

,, Nemáš za co. Můžeme jet?" podíval se na mě tázavým pohledem. Já jen přikývla a vyrazili jsme na cestu domů, kde jsme byli za chvíli.Tuhle cestu už jsem byla klidná, nebyla jsem tolik nervozní.
Když jsme dorazili k Harrymu domů, já si šla hned uklidit věci do ''mého'' pokoje, což mi nezabralo moc dlouho. Raději jsem pak hned šla zpátky dolů za Harrym, kdyby něco chtěl. Nechtěla jsem ho naštvat, aby mě zase někdy vzal za mamkou a nebo hůř, aby ji nějak neublížil.

,,Vzala sis všechno co potřebuješ? '' zeptal se mě Harry, když si všiml,že jsem přišla dolů.

,,Jo mám všechno a moc děkuju. Mám udělat večeři? '' pousmála jsem se. 

,,No mě spíš napadlo jestli si třeba něco neobjednáme.'' navrhl a čekal na mou reakci. A abych pravdu řekla, ten nápad se mi líbí. 

,,Dobře můžeme.'' kývla jsem. 

,,Co by sis dala? '' sahal po mobilu.

,,Čínu.'' odpověděla jsem bez nějakého přemýšlení. Mám ráda čínu.   

,,Dobře, tak já ji objednám.'' kývl a hledal něco na mobilu. Já se na něj jen děkovně usmála, i když to asi vidět nemohl.

,,Víš...máš se o dost líp než tvoje ségra."  promluvil najednou, když objednal čínu. Ve mě úplně hrklo, když se zmínil o mé ztracené sestře. Jak o ni vůbec ví? a odkud ji zná?

,,Kde je?'' šla jsem k němu blíž. 

,,U Zayna, teď vypadá spokojeně, ale že začátku na tom byla hůř." pokračoval a mě tím dával naději, že mi snad řekne co chci vědět a neutne to, když už začal.

,,Neviděla jsem ji tak dlouho...'' vydechla jsem.

,,Já vím, neboj za chvíli se s ní uvidíš. Budu muset za Zaynem probrat něco kolem jednoho obchodu, tak tě vezmu s sebou." mile se na mě usmál a já myslela, že mi snad radostí vyskočí srdce z hrudi. Jen jsem nadšeně kývala a doufala jsem, že třeba nepřijde s tím, že za to pak chce nějakou proti službu.

,,Vidíš, nejsem tak špatný ne? ''naznačil mi, ať si sednu k němu na gauč, což jsem taky udělala.

,,Jsi hodný.'' řekla jsem trochu tišeji.

,,Snažím se, když jsem viděl před dvěma lety tvoji sestru... Nechtěl jsem, aby ty jsi na tom byla stejně, takhle po dobrý je to lepší, můžeme se i normálně bavit. " natáhl ke mě ruce a objal mě. Nechala jsem se.

,,Co vlastně budu dělat?'' zeptala jsem se a doufala, že to nebude nic strašného.

,,Tak budeš tu se mnou, když budou třeba nějaký akce, půjdeš tam se mnou... Víš i když tu vždycky někdo je tak většinou je mi smutno, tak jsem potřeboval společnost "

,,Aha ale že já? '' nechápavě jsem zavrtěla hlavou.

,,Líbila ses mi.'' pokrčil rameny a věnoval mi jeden z jeho zářivých úsměvů.

,,Nejsem hezká.''

,,Jsi a moc.'' dal mi letmou pusu na tvář.

,,Dobře.'' raději jsem s ním souhlasila. Byl sice teď hodně milý, ale bojím se, že by ho něco mohlo naštvat a on by začal být zlý. 

,,Asi bych měl jít taky zavolat Zaynovi, kdy máme přijet, aby měl čas. Většinou ho moc nemá. Buď pracuje a nebo si ho ukradne tvoje sestra.''  zasmál se a v ruce stále držel svůj mobil, takže mu chtěl jít asi volat teď někdy za chvíli.

,,Co vůbec dělá?'' zkusila jsem se zeptat zvědavě.

,,Zayn?'' zvedl obočí a po mém kývnutí pokračoval ,,Ten... ten je takový ten hlavní, takový ten velký boss by se dalo říct, dělá to samé co já, různé obchody a tak plus do toho jako ten velký boss má na starosti víc věcí a velí nám. " vysvětlil mi a já jen kývala. 

Netrvalo dlouho a už u dveří zvonil poslíček s čínou. Harry ji šel vyzvednout a my se šli najíst. Bylo to vážně moc dobrý.

,,Nepůjdeme si ještě něco pustit?'' navrhl a už mířil do obýváku. 

,,Můžeme.'' kývla jsem a šla za ním do obýváku, kde jsme si pustili nějaký film. Nevím jaký, neznala jsem ho. 
Asi po půlce filmu na mě začala padat únava až se mi nakonec zavřeli oči úplně. 

HARRY'S POV.

Když jsem si všiml, že usnula, vypnul jsem film, ji vzal do náruče a odnesl ji k ní do postele. Ona se mě celou cestu do schodů ze spaní držela. Když jsem ji položil do postele, ještě jsem ji přikryl peřinou a dal ji pusu na čelo. Ona spala spokojeně dál, tak jsem ji tam nechal a šel do své ložnice. Taky na mě nějak padala únava, tak jsem si lehl do postele a za chvíli usnul. 

Ráno jsem vstal a šel dolů do kuchyně, kde jsem narazil na Lily, která už snídala. 

,,Ty už jsi tu? Myslel jsem, že budeš ještě v posteli.'' divil jsem se.

,,Chtěla jsem ti udělat radost.'' usmála se a pohledem ukazovala na snídani na lince. 

,,Snídaní? Ty jsi zlatá to jsi nemusela, vypadá to dobře.'' taky jsem se usmál a vzal si taky. 
  
,,To je maličkost.'' mávla nad tím rukou.

,,Děkuju "dal jsem jí pusu a najedl se. Bylo to vážně moc dobrý.

,,Chutnalo?'' zeptala a ještě mi odnesla prázdný talíř. Ta se nějak snaží. 

,,Jo moc, děkuju. " usmál jsem se.

,,Tak já skočím zavolat Zaynovi a domluvit se s ním." vzal jsem si mobil a zalezl si do pracovny, kde jsem šel volat Zaynovi. Ten mi to vzal za chvíli.

,,Čau Zayne, hele potřebuju s tebou probrat ten jeden obchod, kdy bys měl čas?'' ptal jsem se hned, jak to vzal.

,,Zítra? '' navrhl po chvíli přemýšlení.

,,Jo klidně, takže můžu dorazit zítra odpoledne? Jo a nebude vadit, když s sebou někoho vezmu?'' chrlil jsem na něj jednu otázku za druhou.

,,Nevadí, my budeme doma.'' souhlasil.

,, Dobře tak zítra.'' kýval jsem, i když to nemohl vidět. 

,,Dobře,  ještě něco?'' ptal se a zněl trochu nedočkavě jakoby pospíchal. Tam má určitě vedle sebe na posteli Ronnie ve spodním prádle, tak chvátá.

,,Ne, už vás nebudu rušit, tak zítra čau " zasmál jsem se.

,,Tak zítra.'' hned na to mi to típnul a já šel zpátky za Lily. 

,,Tak mám pro tebe dobrou zprávu.'' přišel jsem za Lily, která už seděla v obýváku. 

,,Jakou?'' zvedla ke mě hlavu od televize. 

,,Zítra uvidíš svoji sestru.'' usmál jsem se a šel si sednout k ní na gauč.

,,Vážně?'' mohl jsem vidět, jak se usmála. 

,,Jo, jsem domluvený se Zaynem.'' úsměv jsem ji oplatil a ona mi pak jen nadšeně kývla. 

,,Těšíš se? '' objal jsem ji kolem ramenou.

,,Jo, ale nevím jak ona.'' znělo trochu nejistě. I když, možná chápu její obavy. Dva roky se neviděli, Ronnie se změnila.

,,Určitě bude mít radost.'' snažil jsem se ji uklidnit.

,,Snad.'' povzdechla si. 

,,I když je pravda, že bych tě asi měl varovat, že je trochu jiná než jakou ji znáš, nebo aspoň podle toho jaká byla že začátku a jaká je teď.'' varoval jsem ji. Cítil bych se blbě, kdybych ji nevaroval. Bude lepší, když se připraví na všechno. 

Tak jak jsem slíbila, je tu nová část. Po delší době je tu opět Harry s Lily. 
V další části by mělo bát setkání Lily s Ronnie.
Jaké z toho máte pocity vy? Myslíte, že ji přivítá s otevřenou náručí? A nebo ji nepřijme? 
Jinak doufám, že se vám část líbila a omluvte prosím chyby. 
R&L

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 26, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

I Am Boss ~ Z. M., H. S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat