RONNIE'S POV.
,, Dobré ráno. " ozval se vedle mě Zayn, když jsem se prubudila.
,, Ahoj." odpověděla jsem.
,, Jak jsi se vyspala? " ptal se s úsměvem. On byl možná spokojený, ale já byla pořád naštvaná, kvůli tomu včerejšku.
,, Šlo to." odpověděla jsem jednoduše.
,, Mě dobře. " pořád se usmívám. Asi mu ještě nedošlo, že je něco špatně.
,, Ještě aby ne, když jsi tak rychle usnul. " protočila jsem oči. On se ke mě natáhl, aby mi dal pusu.
,, Musíme si promluvit. Já už na to nemám nervy, '' podívala jsem na něj s vážným výrazem. Přijde mi že poslední dobou hodně vyměkl.
,, O čem?" vypadal zmateně.
,, O tobě. Strašně jsi vyměkl a mě to přestává bavit "
,, Jo a co s tím uděláš? " díval se na už docela pobaveným výrazem.
,, Já? Jestli to bude takhle pokračovat, půjdu pryč. " řekla jsem bez rozmýšlení. Abych pravdu řekla, tímhle jsem ho chtěla jen naštvat.
,, Myslíš že tě jen tak nechám?" sledoval mě s nadzvednutým obočím.
,, Myslíš že se tě budu ptát?" zasmála jsem a celou dobu nespoustěla moje oči z těch jeho.
,, Tak si táhni! " zvedl se a rychle zmizel z mého pokoje. Po chvíli jsem slyšela prásknout dveře. Vsadila bych se, že se zavřel v pracovně a teď bude chlastat.
,, Fajn! " zakřičela jsem směrem, kterým zmizel a šla si balit. Překvapilo mě, že tohle řekl. A upřímně, mě to i dost štvalo, že to řekl. Neodpustila jsem si i několik hlasitých nadávek na jeho osobu. Nakonec i taška, do které jsem si balila, skončila hozená na druhé straně pokoje. Vážně ho nesnáším, je hrozně náladový. Horší jak ženská, když má krámy.
Vyrušilo mě až to, když někdo vtrhnul do místnosti. Byl to Zayn. Aniž bych se nějak stačila rozkoukat, povalil mě na postel a začal líbat. Byla jsem z toho nejdřív dost překvapená, protože tohle bylo vážně nečekaný. V momentě, kdy jsem mu to začala oplacet, mi dal ruce nad hlavu a víc se na mě natlačil, že už to snad blíž ani nešlo. Já byla v tenhle moment spokojená, i přes to, že jsme tu na sebe ještě před pár minutami křičeli.
Vyhrnul mi tričko, zatímco já ho dál spokojeně líbala. Pod jeho doteky se mi dělala husí kuře.
Netrvalo dlouho a tričko mi sundal a odhodil někam na zem. Já využila chvíle, kdy pustil mé ruce a svlékla mu to jeho. Myslela jsem, že se udělám jen z toho pohledu na jeho tělo. To na něm vážně miluju.
On mě pak zpátky položil a vrhl se na má prsa, která mi masíroval rukou přes podprsenku a přitom mě líbal na krku. Já byla plně unešena těmi pocity co mi způsoboval, že jsem si neodpustila nepatrné vzdychnutí. Když ho přestali bavit má prsa, svlékl mi i zbytek oblečení, stejně tak jako já to jeho.
Zayn moc dlouho nečekal a už jsem jeho chloubu cítila v sobě. A že se měl čím chlubit. Zalapala jsem po dechu a on hned začal přirážet a zvyšovat tempo, což mě přivádělo k naprostému šílenství. To on uměl vážně skvěle, že ne málokrát mě donutil křičet slastí.
Pokračoval tak dlouho dokud jsme oba nedosáhli svého vyvrcholení.Čekala jsem, že si lehne vedle mě a budeme to spolu vydýchávat, ale ne. On hned vstal, posbíral si věci a odešel pryč. Ani se neobtěžoval s oblékáním. Já to v tuhle chvíli nějak neřešila a zůstala ležet v posteli, protože jsem byla úplně hotová.
Chvíli jsem si odpočinula a pak jsem se rozhodla, že si půjdu zakouřit. Byla jsem ale líná chodit ven, tak jsem šla na balkon. Jediný balkon, který v tomhle domě je je u Zayna v ložnici, tak jsem šla tam. Narychlo oblečená jsem si vlezla na balkon a zapálila si cigaretu.
ČTEŠ
I Am Boss ~ Z. M., H. S.
Fanfiction,, Tohle se mi líbí. " uculil se Zayn, když jsem nás přetočila, že jsem na něm seděla. ,, A co tohle?" zasmála jsem se a sklonila se k němu. Začala jsem ho líbat, přičemž jsem rukou nenápadně sáhla pod polštář, kde jsem měla připravenou zbraň. V ryc...