2 > A weird night

817 31 2
                                    

RONNIE'S POV.

Stála jsem před zrcadlem a chystala se na dnešní akci, kam se Zaynem jdeme. Bylo vážně zajímavé, jak se náš vztah stačil během dvou let změnit. Už jsme spolu celkem vycházeli.
Když jsem usoudila, že už jsem hotová, obula jsem si ještě své lodičky na vysokém podpatku a šla pomalu dolů.

Tam už na mě Zayn čekal

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tam už na mě Zayn čekal.
,, To byla doba. " řekl už netrpělivě. Asi tu na mě čekal dlouho, ale to bylo jedno.
,, Hele vís co mi můžeš... Tobě to kolikrát trvá i déle. " přišla jsem dolů, kde stál on.
,,Ha ha jak vtipné!" sarkasticky se zasmál, ale přitom si mě celou prohlédl a já mohla vidět jak se mu úplně zablesklo v očích. Sjel mě hladovým pohledem od mých odhalených ramenou, na malou chvíli se zastavil na mých prsou, která byla téměř odhalená díky průsvitné látce šatů. Pokračoval dál pohledem po mém těle a zastavil se u mého zadku, který zakrývali pouze kalhotky, které byli součástí šatů. Zbytek mého těla zakrývala jen průsvitná látka, která toho moc nezakryla.
,, Nevím kdo na koho čekal minule. " odbyla jsem ho a prošla kolem něj. Ignorovala jsem jeho pohled říkající jak rád by mě tu teď ohnul.
,, Měl jsem ještě jednání." bránil se a šel za mnou. Byl tak akorát čas vyrazit, aby jsme nepřijeli pozdě. Byla by to ostuda, kdyby ten hlavní, ten Boss všech, dorazil pozdě na jednu z velkých akcí.

,, Doufám že tě dneska aspoň trochu uvidím." podíval se na mě, když jsme byli u vchodu do obrovské budovy laděné vším do béžové barvy, kde se dnešní akce konala.
,, Proč bys neměl." zasmála jsem se a my vešli do budovy, kde už bylo plno lidí. Nic na co už jsem nebyla zvyklá.
,, Minule si běhala po všech čertech." podal mi sklenku šampaňského a jeho pohled znovu upřel na mě.
,, No jo, jsem hodně žádaná. " zasmála jsem se a pokrčila rameny. Je pravda, že tu běhám od jednoho ke druhému, ale Zayn je taky věčně pryč a řeší práci.
Na mou odpověď si mě k sobě přitáhl a hladově mě polibil. ,, Dneska si moje Ronnie. "

,, To říkáš ty " zasměju se.
,, Abys nedostala na zadek." pošeptal mi do ucha a já se uculila ,, Ale prosimtě, ty vždycky jenom slibuješ."

,, Jen aby jsi se nedivila." podíval se na mě pohledem, že to myslí vážně. Nebo aspoň se o to snažil.
,, To bych chtěla vidět. " zasměju se a půjdu se podívat po někom známým, zatímco Zayn si šel také po svým.

Já tam budu celý večer pokaždé u někoho jiného a řešit různé věci. Zajímavé jak se během dvou let vše změnilo. Od mého vztahu s ostatními, přes moje chování, až po můj vztah se Zaynem.
Nakonec skončím u Zaynovo dobrého kamaráda Liama, který je taktéž i můj dobrý kamarád. On jako vždycky se mě, během našeho rozhovoru, snažil balit. Vsadím se, že si mě i Zayn z dálky kontroluje, už párkrát jsem ho přistihla když mě sledoval a určitě to dělá i teď. To se mi potvrdí v moment kdy mě někdo obejme ze zadu a mě už podle vůně bylo jasné kdo to je.
,, Tak máš asi zase smůlu Liame, tady pan nadržený už se vrátil " zasmeju se.
,, Nejsem nadržený." bránil se Zayn.
,, Protože jsi mezi, pro tebe důležitýma, lidma a krotíš se. Povíme si to potom až dojedeme domů. " zasměju se. Úplně přesně to vidím, jak se na mě vrhne hned jak se za námi zavřou dveře.
,, Jo domluvil jsem si tady dneska dobrý kšefty. " pyšně se uculil a moji poznámku ignoroval.

I Am Boss ~ Z. M., H. S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat