Dziś jest sobota, mamy o 15 samolot do Grecji. Razem z moimi rodzicami i rodzeństwem lecimy na wspólne wakacje. Mam siostrę o rok starszą i brata ktory jest o dwa lata starszy. Jesteśmy rok po roku urodzeni. Moi rodzice mają swoje firmy. Tata jest menadżerem gwiazd a mama ma swoją markę z ubraniami i kosmetykami. Mogę szczerze powiedzieć że jesteśmy bogaci. Dzięki tacie zanam mnóstwo gwiazd takich jak loren, hrvy, Johnny Orlando, bars and melody, kenzie itp. . Moimi najlepszymi przyjaciółkami są kenzie, Lauren i tilly. Gdy zjedliśmy śniadanie odrazu ruszyliśmy na lotnisko mieliśmy jakieś 3 godz do niego. Jak byliśmy na miejscu szybko wzięliśmy walizki i czekaliśmy na lot. Podczas czekania zobaczyłam że na przeciwko siedzą przystojni chłopcy. Zauważyłam że oni też się mi przyglądają, ale jak to ja musiałam sobie zrobić wstyd ehh.
Halooooooo ziemia do jess żyjesz - pytał się mnie mój kochany braciszek *wyczujcie sarkazm *
Tsaaa żyje a teraz zamknij się proszę cię - powiedziałam ze złością. Blądyni przyglądali się uważnie naszej kłótni, ukrywając śmiech.
Jak się do mnie odzywasz pffff a ja cie jeszcze kocham - udawał obrażonego
Awwww ja cię też, no nie fochaj się - przytuliłam brata, po minie tamtych chłopców mogłam zrozumieć że są zazdrośni? Ale przecież my się nie znamy to napewno mi się tak tylko wydawało. Gdy usłyszeliśmy że możemy wsiadac to samolotu wstałam i poszłam w jego kierunku, kątem oka Widziałam że Blądyni też idą. Uhuhu czyli lecą do Grecji no nieźle, jeszcze mi powiedz ktoś że będą w tym samym hotelu. Pomyślałam i w duchu zaśmiałam się z moich myśli. Usiadłam na wolnym miejscu koło okna i czekałam na moją siostrę. Jednak usiadła się koło mnie na oko 11 letnia dziewczynka.
Przepraszam mogę tu usiąść - spytała z uśmiechem. Jasne - uśmiechnęłam się. Jestem Emma-wystawiła do mnie dłoń. Jessica - odwzajemniłam gest. Zauważyłam że tamci chłopcy siadają za nami i gdy zobaczyli mnie w towarzystwie Emmy, byli zaskoczeni. Ojej ale ty jesteś piękna jeju chce tak wyglądać jak ty - zachwycała się emma, ja tylko zaśmiałam się i przytuliłam małą po czym zasnęłam przytulona do brunetki.
CZYTASZ
"Fly To You"|| Marcus And Martinus
RomanceHej piękna znów się widzimy - powiedział przystojny blądyn Oo to ty, hej-uśmiechnęłam się do niego, a on odrazu to odwzajemnił Wiesz co, wkurwiasz mnie i to bardzo, SPIERDALAJ! - krzyknęłam a on mnie pocałował. Ale niestety widział to jego brat. Chł...