Debil

292 10 3
                                    

Jesteśmy właśnie w swoich pokojach ja mam pokój ze emma . Właśnie skoczyłam się rozpakowywać powiem szczerze czuję że to będą szalone dwa tygodnie . Usłyszałam pukanie do drzwi , poprosiłam emme żeby otworzyła . W drzwiach stał martinus oznajmiając że mamy ubrać kostiumy kąpielowe bo idziemy na plaże . Założyłam czarny kostium dół był z wysokim stanem a góra była z falbankami . Założyłam na to spodenki i crop top . Wyszliśmy z emma z pokoju , zakluczyłam go i ruszyliśmy w stronę windy. Po wyjściu z niej zauważyliśmy nasza ekipę . Czyli rodzice i rodzeństwo w skrócie . Podeszłam do brata i przytuliłam się do niego , spojrzał na mnie dziwnym wzrokiem i spytał . Yyy też cię kocham - zaśmiałam się o wtuliłam się mocniej zauważyłam że wszystkich wzrok był skupiony na nas. Dobra siostra co chcesz - spytał poważnie a reszta zaczęła się śmiać . Ehh czy jak przytulam się do mojego brata to znaczy że coś chce - spytałam. No zazwyczaj  - odpowiedział . Ehhh dobra weź mnie na barana nie chce mi się ość proszę - szepnęłam mu na ucho . Chłopak się zaśmiał i wziął mnie na ręce . Ja się tylko wyszczerzyłam i tak szliśmy . Jeśli chciałaś na ręce mogłaś przyjść do mnie - powiedział marcus . Ja tylko wtuliłam się w brata żeby nikt nie zobaczył moich rumieńców .
Na płazy brat mnie odstawił i zaczęliśmy ściągać ubrania . Położyłam się na kocu z siostra a ona zaczęła swój wywiad. No no marcus jest w tobie zakochany i to z wzajemnością myślałaś że nie zobaczę rumieńców własnej siostry - spytała
Ehhh nie ja ja nie nie ehh dobra  stop zmień temat - powiedziała zawstydzona . Omg ty jesteś zawstydzona ?! Omg zakochałaś się - krzyknęła , wszyscy popatrzyli na mnie dziwnym wzrokiem zwłaszcza marcus . Jezu cicho idiotko - zakryłam jej usat ręka . Ehh dobra dam ci spokój ale później pogadamy - uśmiechnęła się . Po kilku minutach zauważyłam że jakiś przystojny brunet patrzy się na mnie . Moja siostra też zdarzyła to zauważyć . Ulala mówiłam ci że ty zawsze masz duże branie - poruszyła brwiami . Chłopak podszedł do mnie i ukucnął obok mnie . Hej jestem Dawid a ty piękna ? - spytał z pięknym uśmiechem . Jessica miło mi - oddałam uśmiech . Piękne imię z kat jesteś - spytał . Ogólnie to jestem Polka ale mieszkam od dwóch lat w Norwegii - odpowiedziałam . Pop ja też pochodzę z polski - zauważyłam że marcus który do tej pory pływał z martinusem wyszedł z wody i podążał w nasza stronę .  Popatrzył na Dawida i jak niby nic usiadł obok mnie i oparł głowę o moje ramie . Co jest blondasku - pogładziłam mu ręka po włosach . Nic kochanie , idziesz ze mną pływać - spytał ze słodkim uśmiechem . OK dobra jessi to ja lecę i masz tu mój numer to paa śliczna - puścił mi oczko po czym odszedł w stronę swoich kolegów . Marcus zmierzył go złym wzrokiem i wyrwał mi kartkę z ręki po czym popatrzył na mnie . Chyba raczej nie skorzystasz - powiedział . Hmmm a to niby czemu spytałam chłopaka . Pokazać ci - spytał ze słodkim uśmiechem . Jasne - uśmiechnęłam się a chłopak ....

"Fly To You"|| Marcus And Martinus Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz