Najlepszy 🙊

272 8 0
                                    

Hej kochana - rano przywitał mnie głos emmy. Odrazu się uśmiechnęłam , i przywitałam ja przytulasem . Hejjjjj skarbie - odpowiedziałam . Jeju jak ja cię kocham - dziewczynka podskoczyła a ja się zaśmiałam . Wiesz podoba mi się taki chłopak - powiedział zawstydzona . Aaa mów mi kto mów mi kto aaaa - podskoczyłam ze szczęścia . Kto to kto ta aaaaa - skakałam ze szczęścia i śpiewałam sobie . Jej jej jej nanaa jejjjj - w progu drzwi zobaczyłam Leo,  charliego , tinusa , marcusa , johnnego którzy patrzyli na mnie jak na idiotkę . Yyyy a jej co - spytał zdziwiony tinus. Nic po prostu mam dobry humor a teraz paaa chłopcy musze pogadać z emma  babskie sprawy wiecie - powiedziałam a oni zaśmiali i wyszli . Haha mów - powiedziałam i usiadłam obok dziewczynki . No taki tam z hotelu chłopak - zawstydziła się . Uuuu który pokażesz mi ?- spytałam z nadzieja . Jasne - przytuliła mnie . Ubrałam się i wyszliśmy z emma na śniadanie i poszukanie jej new boya . Weszliśmy na stołówkę po czym oczy chłopaków i rodziców były skierowane na nas . A czemu ? Dlatego że weszliśmy szczęśliwe i podniecone . Omg to on wiki - wskazała na ładnego blondyna w jej wieku . Był on ze swoim starszym bratem na oko był w moim wieku . No no przystojni są ale marcus i tak najlepszy mój .  Ulala ładny - zaśmiałam się . Patrzyliśmy na nich a oni to zauważyli młodszy uśmiechnął się i pomachał do emmy a starszy posłał mi uśmiech . Emma westchnęła a ja się zaśmiałam . Ejj chodź do nich proszę cię - błagała brunetka . Złapałam ja za rękę i poszliśmy w stronę chłopaków . Hejj emma - uśmiechnął się młody . Hej jestem lukas brat theo . Hej jessica przyjaciółka emmy - uścisnęłam jego rękę . Szwagierka moja - emma poprawiała mnie a ja przytaknęłam głowa . Nagle poczułam jak ktoś przytula mnie od tylu o kładzie głowę na moje ramie . Idziesz skarbie - spytał mój blondynek . Jasne a tak po za tym lukas to marcus mój chłopak i brat emmy - powiedziałam . Hej marcus - powiedział dumnie . Ta hej lukas - odpowiedział . Dobra idziemy później emma zgada się z tobą to paa - powiedziałam do theo . Kto to i co on od ciebie chciał - spytał . Brat przyszłego chłopaka emmy - odpowiedziałam a on zaśmiał się . No nieźle emma - powiedział . Cicho no - zawstydziła się brunetka . Hehe ja ci go załatwię  - odparłam z uśmiechem . No chyba nie bo ten lukas będzie za wami chodził pff widziałaś jak on na cb patrzył - odparł zazdrosny mac. Pfff mój zazdrośnik mam go gdzieś bo ja jestem zajęta - pocałowałam go krótko w usta a on się uśmiechnął .

"Fly To You"|| Marcus And Martinus Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz