Chcesz się przekonać ?- spytał z uśmiechem . Tak - odparłam.
Chłopka zbliżył się niebezpiecznie blisko i pocałował mnie , oszołomiona po kilku sekundach oddałam pocałunek a chłopka uśmiechnął się w moje usta. Oderwaliśmy się od siebie gdy tylko zabrakło nam tlenu.
I co już wiesz - spytał . Emmm nie do końca - powiedziałam z uśmiechem . Marcus tylko zaśmiał się i kucnął centralnie przede mnął .
Uczynisz mnie najszczęśliwszym chłopakiem na ziemi i zostaniesz moją dziewczyną - spytał z lekka obawa że mogę się nie zgodzić . Hymmmm no nwm nwm panie gunnarsen musi pan mnie przekonać - powiedziałam . Chłopak tylko przekręcił oczami i pocałował mnie znów . Po chwili oderwał się odemnie i spytał - to jak . Ja się tylko uśmiechnęłam i pocałowałam go . Chłopak oddawał każdy pocałunek gdy chciał go pogłębić przyszedł mokry tinus . Rzucił się na mnie i przytulił .
Jeny złaź ty mokra małpo - powiedziałam a marcus zaśmiał się i obserwował dalszy rozwój akcji. Pffffff sama widzisz że jestem mokry na twój widok więc nie miej do mnie pretensji - wytknął mi język . A spierdalaj - oburzyłam się . Martinus wstał ze mnie po czym wziął mnie na ręce i biegł w stronę wody. Nie nie tinus nieee proszę kocham cię bardzo mocno błagam odłóż mnie proszę - zrobiłam słodka minę i jeszcze bardziej wtuliłam się w szwagra . Zobacz jaka ładną szwagierkę możesz stracić proszę cię skarbie mój kochany - powiedziałam . Chłopak uśmiechnął się i wszedł ze mną powoli do wody. Widziałam jak marcus wstał i zmierzał w nasza stronę . Tinus zaniżył się po woli w wodzie . Japierdole kurwa mac zimna aaaaa omg jezu wyłaź szybko no - krzyczałam na chłopka a on się tylko śmiał ze mnie . No no jeszcze nie wszedłem w ciebie a ty już wyłaź no wiesz - zaczął się jeszcze bardziej śmiać . Spierdalaj zboczeńcu o czym ty myślisz - krzyknęłam marcus tylko popatrzył się dziwnie i przybiegł do nas . O co chodzi ? - spytał zazdrosny marcus uhuhu ktoś tu mnie kocha . Nic po prostu twoja dziewczyna chce żebym wyszedł z niej a ja nawet nie weszłam - powiedział ze śmiechem . Boże widzisz a nie grzmisz weź mi tego debila proszę - złożyłam ręce jak do modlitwy i popatrzyłam w niebo . Chłopaki się zaśmiali . Dobra tinus oddaj mi dziewczynę - powiedział mac . Zaraz - odparł i szedł w stronę mojego taty , brata i taty chłopców . Uhuhu tinus ale wieloryba znalazłeś - powiedział mój brat a wszyscy zaczęli się śmiać . Ja tylko spojrzałam na niego groźnym wzrokiem . Dobra dobra nie bij żartuje , tinus jaka syrenę znalazłeś - uśmiechnął się . Odrazu lepiej - powiedziałam a reszta się tylko wybuchła śmiechem . Tak po za tym jess nie masz dla nasz jakiegoś newsa - spytał podejrzliwie mój brat . Spojrzałam na marcusa on się uśmiechnął i kiwnął głowa że mogę mówić . Dobra wiec chodzę z ..- nie zdążyłam dokończyć bo przerwał mi mój brat . Jeju gratuluje wiedziałem że jesteście razem , a ty martinus dbaj o nią bo jak ja zranisz to po tobie - powiedział . Moja mina była bezcenna . Wooo spokojnie jessica nie jest z tinusem tylko ze mną - odparł zły i jednocześnie zazdrosny marcus . Yyy to przepraszam ale wyglada to tak jakby jess była z tinusem ale i tak gratulacje stary - przybił piątkę z moim chłopakiem . Tinus puść - zaśmiałam się , on mnie odstawił a ja przytuliłam się do marcusa . Oooo słodziaki czekaj zdj wam zrobię - pobiegł po telefon marcusa bo jak to mac stwierdził on chce je mieć a później mi wyślę . Mój brat zrobił nam kilka zdj jedno jak przytulona stoję do marcusa druga jak się całujemy w wodzie a na trzecim wziął mnie na ręce i pocałował . Awww piękni moi - odparł i poszedł na koc . Marcus pływał ze mną na rękach jednak znudziło mi się i chciałam iść na koc . Chłopak razem ze swoim bratem został . Jak usiadłam koło siostry ona odrazu zaczęła piszczeć ze szczęścia że , ona wiedziała i mówiła że będziemy razem . Siedzimy sobie już z 10 minut i rozmawiajmy . O Boże kolejni idą do nas . Mianowicie szło do nas czterech chłopaków . Wszyscy usiedli się koło mnie . Aha ? Pomyślałam sobie .
Hejj blondyna zrobić ci syna - spytał przystojny blądyn . Gdyby mój marcus nie zawrócił by mi tak w głowie to kto wie może i bym się dogadała z tym chłopakiem . Hej blądynie wypierdalaj albo marnie zginiesz - uśmiechnęłam się złośliwie . Jego koledzy zaczęli się śmiać . No no już cię lubię mała - powiedział brunet . Normalnie powiedziałabym że mała to jest twoja pała ale nie chce się zniżać do poziomu tego blondaska - wskazałam na pana marny podryw . Chłopaki znów wybuchli śmiechem . Haha widzę że trafił nam się śmieszne - powiedział jakiś szatyn . Baaa nawet nie wiesz jaki - zaśmiałam się . Dobra panie marny podryw już się tak nie obrażaj - poklepałam go po plecach . Marcus gdy zauważył mnie w towarzystwie chłopaków szybko wyszedł z wody i zmierzał w moja stronę . Już jestem - wepchał się koło mnie i objął ramieniem . Chłopcy to jest marcus - przedstawiłam go. Cześć marcus CHŁOPAK jess - zaakcentował słowo chłopak oni tylko spojrzeli lekko zawiedzeni . Ehh hej ja jestem johnny , to jest charlie a to Leo - powiedział brunet . Czekaj czekaj ja was z kojarzę ty jesteś johnny orando a wy to bars and melody - spytał mój chłopak . Tak a ty to pewnie marcus gunnarsen - spytał . Taak - przytaknął mój chłopak .Omgg serio?! Jezu jak ja kocham wasze piosenki , i ja was nie poznałam jeny - uśmiechnęłam się . Ooooo słodko - odparł Leo . Która podoba ci się najbardziej - spytał . Myśle że fast car - pwiedzialam . A cover- spytał charlie . Better now - marcus tylko prychnął , pewnie dlatego że on też śpiewa to z tinusem jako cover na koncercie . A gdzie jest wasz hotel - spytałam . Oni tylko pokazali widoczny budynek z daleka . No niezle czyli mieszkamy w tym samym - zaśmiałam się a oni ze mną . Czekają nas naprawdę zwariowane wakacje .
CZYTASZ
"Fly To You"|| Marcus And Martinus
RomantiekHej piękna znów się widzimy - powiedział przystojny blądyn Oo to ty, hej-uśmiechnęłam się do niego, a on odrazu to odwzajemnił Wiesz co, wkurwiasz mnie i to bardzo, SPIERDALAJ! - krzyknęłam a on mnie pocałował. Ale niestety widział to jego brat. Chł...