-chapter 11-

237 22 6
                                    

*five months later*

Od té doby se toho moc nestalo.Akorát Becca,je teď člověk se kterým nedokážu žít, vždycky mě podporuje ať dělám cokoliv,a já jí to vracím.

Melissu jsem totálně odstrčila,ne protože mám jiný kamarády.Jednoduše se stala školní děvkou a šíří o mě drby aby měla fame.Ale Melissa,je můj nejmenší problém.

Marcus.Začala jsem chodit na jejich tréninky, protože Cole,což je pán naší třídy,se stal mým nejlepším kamarádem.Ví o tom že se mi líbí Marcus,a často mi říká co se na trénincích děje, když nemám čas na něj jít.

Zatím všechno vypadá růžově..

Ta holka.Jeho holka.Přestoupila k nám do třídy a jmenuje se Isabel.Každou přestávku chodí k nim do třídy za Marcusem se mazlit nebo co,radši to ani vědět nechci.
Becca mi neustále tvrdí že se maximálně vykousnou a pak půjdou na záchody.Ale i to,mě pekně udeřilo.

,,Dva zkurvený měsíce do prázdnin,chápeš to Courtney?"radostně zvedla ruce Becca,když jsme šli po městě do školy s cigaretou mezi prsty.

Jo,začala jsem kouřit a někdy si nějakou drogu dám.Ale jednou za dva týdny.Cigarety si dáváme s Beccou každý ráno.

,,Lásko"naposledy si vložila cigaretu do pusy,vydechla kouř a típla,,Oni spolu nechoděj, říkám ti to milion let,tak už se sakra odreaguj a nemysli na to!"

,,Tak ráda bych ti věřila Becco..Ale říkají to všichni!"hodila jsem cigaretu na zem a zašlápla"

,,Bereš Isabel jako 'všichni' nebo co?"zasmála se.Dál už jsme to neřešili a šli dál do školy.

,,Hele tamhle jsou, děvky naše"zakřičel na nás Martinus.S ním jsem taky spala.Teda vlastně..On byl jediný s kým jsem spala.Ale nezapoměl na mě,furt se k sobě chováme stejně a bereme to za omyl a součást opilosti.

Bežela jsem ho obejmout a on mi dal pusu na tvář.Podívala jsem se na Marcuse který se na nás jen díval a kývl na pozdrav.

,,Hele,s Thomasem nás napadlo,že by jsme šli zas na chatu,dlouho jsme tam nebyli"namítl Parker.

Usmála jsem se,přece jenom je to tam klidný a nikdo nás neotravuje.A že s Parkerem odcházíme z domu ve dvě ráno, už je zvykem.Rodiče se to nedozvěděli.

,,Sejdem se před naším domem,nechce se mi chodit do Trofors a zpátky do Slush"vytáhla Becca rudou rtěnku a nanášela si asi třetí vrstu.

,,Taky jsi takhle nikdy nešla"hlasitě jsem se zasmála a všichni se mnou.

,,Já nemůžu"poškrábal se na zátylku Mac.,,Mám něco s Isabelinou rodinou,a ty bys měl jít taky Tinusi"otočil se na Martinuse.

,,Já?S tou blondýnou nikam nejdu!A ne vůbec s te-"Nestihl dokončit větu, protože ho Marcus nepříjemně strčil.,,Nejdu prostě"Zapálil si cigaretu.

,,Tak půjdu sám,bude větší prdel"odsekl Marcus a vešel do školy.

,,Koťátko za 5 minut začíná hodina, myslím že by se ti hodila pomoc"vytrhla jsem Tinusovi cigaretu z rukou a vdechla ten krásný pocit který vycházel z cigarety.

,,Měla jsi před 7 minutama Courtney"uchechtla se Becca a ukradla mi ji.

,,Ja myslím,že tady už nebude mít nikdo"vyrušil nás profesor Jeffrey a donutil Beccu k zahození cigarety.Co se dá dělat,musela.

Ostatní mají třídu vedle sebe,jenom já až ve vyšším patře.Když jsem šla kolem klučičích záchodu,narazila jsem do Marcuse.

,,C-co tady do píči děláš"zeptala jsem se ho a srovnávala si vlasy.

,,Tvoje spolužačky dělá dobrý blowjoby"mrkl na mě a obešel.

Chapter plný cigaret a vulgarismů.Omlouvám see🙄💞

disagree.[marcus gunnarsen]Kde žijí příběhy. Začni objevovat