,,Chceš něco k snídani?"uklízela jsem si věci na stole, takže jsem k Marcusovi byla zády.Otočila jsem se na něj a zjistila že mi kouká na zadek.
,,Ehm co?"zrudl a podíval se mi do očí.,,Jestli chceš něco k snídani"zasmála jsem se a sedla si k němu na postel.
,,Ne díky"zpátky si lehl na záda a koukal do stropu.,,Kdy půjdete domu?
koukla jsem se na zem a čekala na jeho odpověď.,,Asi za hodinu",,Chris už šel domu"vešel do pokoje Parker.,,A Martinus je furt tady?"zeptala jsem se ho a Marcus si sedl.,,Je ve sprše"uchechtl se a odešel.
Došla jsem ke skříni a vybrala si nějaký oblečení.Vzala jsem si roztrhaný jeany s černým crop topem.
Zavřela jsem dveře a šla k posteli.Sundala jsem si tepláky a vzala si na sebe jeany.Chvilku jsem koukala na crop top,ale pak jsem ho dala zpátky do skříně a vzala si na sebe Calvin Klein podprsenku a mikinu.Oblečení na spaní jsem složila a nechala na polštáři.****
,,Co budeme dneska dělat"položil Harvy jablko.
Dneska Marcusovi a Martinusovi končí trénink a já chci vědět jestli má můj crush fakt holku,ale Parkerovi to samozřejmě říct nemůžu.,,Budu doma a pak se půjdu projít,nevim jak ty"
,,Tak já půjdu k Jonathanovi"na to jsem jen pokrčila rameny a vydala se zpátky do pokoje.
Celý den jsem se koukala na Netflix,byla na sociálních sítích a spala.
O půl pátý jsem se rozhodla se připravit,abych vůbec vypadala jako člověk.Místo CK podprsenky jsem si na sebe vzala žluté tričko.Poté jsem na sebe nahodila pár vrstev make-upu a šla do předsíně.,,Kam jdeš?"vyrušil mě Parker zpoza dveří.
,,Ty nejseš u toho Jonathana?"překvapivě jsem šla k němu.
,, Chtěl jsem jít až večer,ale rodiče tu budou za hodinu takže to nemá cenu"uchechtl se a dál se věnoval televizi.
Došla jsem až k fotbalovýmu hřišti,kde ještě všichni trénovali.
Sedla jsem si na lavičku, vytáhla mobil a koutkem oka jsem mířila k Marcusovi.Bože,rozcuchaný vlasy, zpocený dres, kvůli čemuž jsem měla možnost vidět rysy jeho vypracovaného břicha.,,Čau Courtney,co tady děláš?"zeptal se mě známý hlas za mnou.
,,A-ahoj Martinusi"obejmula jsem ho,,Š-šla jsem se p-projít"dostala jsem ze sebe.Přece mu neřeknu, že jsem přišla stalkovat jeho bratra.,,A proto se díváš na Maca"zasmál se.,,N-no",,Martinusi Gunnarsene, já myslím že láhev vody máš na druhým konci hřiště!"křikl na něj.
,,Sorry!"mávl na trenéra na oplátek Martinus.,,Tak já už jdu"rychle mě obejmul a běžel se napít.
Je půl šestý a oni už konečně skončili.
Snad se líbí😃👍
ČTEŠ
disagree.[marcus gunnarsen]
Fiksi PenggemarNevel let an old flame burn you twice. ❗ Příběh způsobuje vulgární slova a nevhodné scény ❗