-chapter 2-

541 41 10
                                    

Vešla jsem do třídy kde už na mě čekala Melissa.,,Ahoj''usmála jsem se na ni a posadila se.,,Ahoj''položila mobil a vrátila mi úsměv.

Pak zazvonilo a do třídy přisla učitelka a její nudnej výklad hned spustila.

***
Čekala jsem na poslední zazvonění,když v tom mi na sešit někdo hodil zmuchlaný papír.Prohlídla jsem si celou třídu,ale všichni si buď nenápadně povídali nebo něco psali do sešitu.Otevřela jsem papírek a přečetla si ho ještě snad 50x,abych se nerozbrečela zbytečně.

Jestli chceš zjistit kdo je Macova nová holka, přijď po tréninku o půl šestý.

Slzy se mi nahrnuly do očí a snažila se si vzpomenout kdo z mojí třídy chodí s Marcusem a Martinusem na fotbalový trénink.Ryan,Johny a Cole.

Nakonec přece jenom zazvonilo a já se rozhodla to brát za drby.

S Melissou jsme vyšli ze třídy a pak i ze školy.,,Tamhle je táta, už musím,ahoj!"křikla na mě.,,Ahoj"

Přišla jsem domů a hned mířila do pokoje,kde jsem zahodila batoh a skočila na postel.Kéž by na tý posteli ležel Marcus..
Jen tak jsem koukala do stropu a představovala si, jaký by to bylo chodit s Marcusem.
,,Jděte do obýváku a zapněte fifu, já donesu pití a chipsy"řekl můj bratr celkem hlasitě ze zdola a já uslyšela i pár jiných kluků.Jeden jsem poznala určitě.Celé mé tělo se začalo třást a já se podívala do zrcadla jestli nevypadam jak debil.Mohlo být hůř.

Pomalým krokem jsem se vydala po schodech do předsíně a zahlédla pět kluků na gauči a mého bratra..a vedle něho můj nejkrásnější crush.
,,Ehm ahoj P-parkere"dala jsem si vlasy za ucho a udělal krok do obýváku.,,Ahoj Courtney "usmál se na mě a dál se věnoval klukům.

,,Potřebuješ něco?"ušklíbl se na mě a odložil ovladač.,, Proč tady jsou?"podívala se na ně a zahlédla jak se na nás Marcus dívá.,,Rodiče někam jeli a přijedou až zítra odpoledne,tak toho chci využít."opřel se o zeď naproti a naznačil jestli ještě něco chci namítnout.,,A o-oni tady budou spát?"znervózněla jsem a čekala na jeho odpověď.,,Jenom ten v černym a Marcus s Martinusem,nikdo jinej"mrkl na mě a mě se rozbušilo srdce.,,A-aha"otočila jsem se a plánovala odejít ale on mě chytil za loket a otočil.,,Večer půjdem do baru, chceš taky?"
,,Je mi šestnáct Parkere"protočila jsem panenky.,,No a co, já už taky pil v šestnácti"pustil můj loket a šel do obýváku.Bůh ví jak by to pak dopadlo.

Šla jsem do pokoje a šla na instagram.Hm, všichni jsou buď doma nebo někde paří.Rozhodla jsem se napsat Melisse,když už je aktivní,jestli nepůjde se mnou, protože doma budu umírat nudou.

Courtney❤:Máš dneska večer čas?

Melissa💕:Ne,promiň,jedu s rodinou k mamky kámošce😖

Courtney❤:K

Tak nic no..
Najednou někdo zaklepal na dveře a já se podívala ke dveřím.Utíkala jsem k nim s tím,že to je Parker ale stál tam Martinus.,,Mám se tě zeptat jestli jdeš do toho baru"usmál se.,,Asi jo"opřela jsem se o dveře.,,To jsem nečekal,ale dobře"zasmál se a já se usmála.Pak jsme tam ještě chvíli stáli a dívali se na sebe,dokud mi to nebylo trapný a podívala se na zem.,,Tak já jdu dolů"ukázal na schody a usmál se.Já jenom kývla a zavřela dveře,mezitím co on už odešel.Kdybych se zamilovala do něj,tak je to lehčí..

Došla jsem je skříni a vybírala si co na sebe.Nakonec jsem si vybrala kraťasy s CK podprsenkou a přes to průsvitný crop top se vzorem.Moje kroky vedly do koupelny kde jsem se vysprchovala a nalíčila.Když jsem došla v ručníku do pokoje,stál tam Martinus a přihlížel si moje fotky Marcuse na zdi.
Srdce se mi rozbušilo a Martinus se otočil mým směrem, čímž já se zabalila ještě víc do ručníku.,,Ehm já jenom že jdem za půl hodiny, promiň"prohlídl si mě od zdola nahoru a pak se usmál.,,D-dobře a můžeš prosím jít?"zasmála jsem se s ním a on mě odešel.Stejně jsem cítila jeho pohled na mě.Ježiš..

Oblékla jsem se a ještě nahlédla do zrcadla.Není to zas tak strašný.
Vzala jsem si do ruky mobil a šla dolů.
Střetla jsem se s Marcusem který si mě prohlídl a pak se zase podíval na obrazovku.Asi se rozteču.

Sedla jsem si na křeslo který je tak metr od gauče na kterým všichni seděli,ale teď jsem to ignorovala.

Zapla jsem mobil a šla na insta i na snapchat.Projížděla jsem vsechny mystory,ale zastavila jsem se u Marcusovo.Byl tam Marcus s mým bratrem, Martinusem a těma ostatníma.U nás doma..Nad tím jsem se musela usmát,ale toho že na mě všichni koukaj jsem si všimla až po tom.,,Co je?"zeptala jsem se a všichni se znova otočili.

Ojoj,co se stane v tom baru?😏
Snad se líbí 😌🙏❤

disagree.[marcus gunnarsen]Kde žijí příběhy. Začni objevovat