-chapter 6-

306 22 6
                                    

Ještě jsem si 15 minut povídala s Emmou,ale pak někdo zaklepal na dveře.,,Emmo!Večeře!"zakřičel zpoza dveří,mně znamý hlas.Vysoký blonďák vešel dovnitř a jakmile mě spatřil,bylo vidět že mu vyskočil hned houf otázek.

,,Ahoj Courtney?"usmál se a opřel se o stěnu naproti Emmy postelí,na které jsme obě seděli.,,Ahoj Tinusi"zastrčila jsem si pramínek vlasu za ucho a zčervenala.,,Taky si u nás dáš večeři?"mrk na mě.

,,Radši půjdu, díky" usmála jsem se na něho,obejmula Emmu i Tinuse a běžela po schodech dokud jsem nenarazila do něčí vypracované hrudi.

,,Courtney, rád tě vidím!"široce se na mě usmál.

,,Ehm,"zrudla jsem a narovnala si vlasy,,Dobrý podvečer,pane Kjjele"usmála jsem se na něho.

Chvilku se mě vyptával na rodiče,jak to mají s prací a tak.Po zhruba deseti minutách jsme se rozloučili a šla jsem parkem domů.

Zahlédla jsem Marcuse na druhý straně tak jsem zrychlila krok.Jejich rodina je snad všude.

Prišla jsem domů,sundala jsem si boty a strčila do botníku.

,, Už jseš doma?"přišla za mnou mamka do předsíně se skleničkou v ruce.Chvilku jsem si myslela že to je pro mě,dokud se nenapila.

,,Ne mami,jsem ve škole"ušklíbla jsem se a obejmula jsem se s ní na náznak pozdravu.,,Ahoj tati!"křikla jsem do jeho pracovny když jsem šla kolem ale nikdo nic.

,, Táta jel do práce, zapoměl si tam papíry který musí ještě dopsat doma."zasmál se za mnou Parker.

***

Lehla jsem si do postele a popadla MacBook.Dokoukávala jsem poslední díly 13RW, když v tom mi naskočila zpráva z messengeru.

Tinus Gunnarsen:Vykoukni z okna:)

Rozeběhla jsem se k oknu a otevřela ho.Super, celá Parkerova crew bez Parkera.Najednou se dvě okna ode mě otevřelo okno z Parkerova pokoje,ze kterého vyskočil Parker na větev stromu,zešplhal dolů a skočil zhruba ze tří metrů na trávník.

,,Tak na co čekáš prcino!" Zakřičel na mě jeden ze skupinky kluků.

Ukázala jsem na svůj mobil,jak je vidět Tinus pochopil a něco naťukal do telefonu.Nechci aby mě nebo je rodiče slyšeli.

Tinus Gunnarsen:Jdeš?😂

Courtney Epersson: vždyť jste mi ani neřekli kam😂😂

Tinus Gunnarsen:Na to záleží?😆 Já taky nevím kam, prostě pojď!:)

Tinus Gunnarsen:Však tady máš bráchu prosimtě 🙄

Pomalým krokem jsem se vydala ke skříni,vzala si na sebe kraťasy,Champion tričko který jsem si zástrčula do kraťas a rozešla se na chodbu.U rodičů v pokoji už bylo zhasnuto takže jsem se potichu ale rychle dostala do předsíně,kde jsem vytáhla náhodný Vansky a šla za klukama.

Vždyť je 11 večer,snad nebudu ležet v posteli nedělat nic do 2 ráno kdy se mi teprv podaří usnout.

Mezitím co jsem se objala s Tinusem jsem na sobě cítila Macovo pohled.Měla jsem sto chutí za ním jít,ale snad má holku,nebo ne?

,,Jdem do Slush,pro Beccu a pak půjdem do našeho domu"řekl nám Parker a šel pomalu po silnici směrem ke Slush.Slush je vesnice přibližně dva kilometry od Trofors.

,, 'Náš' dům je hned za tebou kokote" pošeptala jsem Parkerovi.

,,Nic nevíš,tak radši drž hubu" zapálil si Park cigaretu a já jsem couvla abych mohla jít vedle Tinuse.

,,Kdo je Becca?"zeptala jsem se ho a čekala na odpověď.

,,Bude se ti líbit, máte úplně stejnej vkus a kdybys kouřila a víc pila, možná by jste byly i skoro stejný"mrkl na mě znova.,,Tamhleten fešák je její brácha,"ukázal na toho kluka kterej mě pred pár minutami nazval prcinou,,taky bydlí v Ett"

V našem kraji, máme zhruba jenom sedm měst a šest vesnic,ve kterých máme ulice pojmenovaný podle čísel.Ett {jedna} jsou nejbohatší a Fire {pět}jsou nejchudší.I když jsou lidi z Fire zváni nejchudší, mají furt jenom o pár desítek milionů míň než my takže pro normální lidu víc než jen hodně.

No, já a Parker patříme mezi rodiny která žije v Ett.

Zastavili jsme se před velkým bílým domem,kde z velkých dřevěných dveří vyšla krásná bruneta s thrasher tričkem a podobnými kraťasy jako mám já.V ruce svírala Iphone X s růžovým silikonovým obalem.No super, já ho mám zas světle růžovej.

Už podle pohledu jsem věděla že to je ta děvka z vedlejší třídy.Co jsem nevěděla je to, že se jmenuje Becca.

Z druhé strany ulice šel nějakej vysokej blonďák s dvouma baťohama v ruce a mířil k nám.

,,Ahoj kluci!"všechny je obejmula a u mě se zastavila.

,,Thomasi,kdo to je?"zeptala se svého bratra.

,,Becco,to je Courtney-moje sestra, Courtney,to je Becca"řekl Parker.

,,Ahaa!"prohlídla si mě a hned z ní vyšlo ,, Pěkný tričko!"otočila se a šla za ostatníma klukama.

,,Arty!Tady jseš chlape!"křikl můj bratr na toho kluka s baťohama.Takže on sem jako taky patří jo?

,,Dostatek alkoholu, já myslím že mužem jít"zasmál se Arty.

,,Tak vzhůru do našeho paláce!"zakřičel znova muj bratr.Mhm,tak to jsem zvědavá.

Noo,kazdopádně se strašně omlouvám za to že nevysla tři měsíce žádná kapitola ale fakt jsem eměla žádnou motivaci a ani jsem na to neměla náladu.Ale mám v plánu ještě do konce prázdnin tadytu knížku ukončit takžee!!Snad se líbí:)

disagree.[marcus gunnarsen]Kde žijí příběhy. Začni objevovat