-chapter 9-

269 26 17
                                    

,,Baby pojď sem"zamával Marcus na blonďatou pracovnici,která měla prsa ve velikosti pomerančů a prdel ve velikisti melounů.

,,Ano?"Priběhla ta holka po 0,9999 sekundách a hned si stoupla k Marcusovi.Ten si jí přitáhl za boky k sobě a něco zašeptal do ucha,zastavil se a pevně jí chytl za zadek a poté zas něco zašeptal.

Ve mě se mezitím vařila krev, myslím že z toho může být rovnou polévka.Ne jenom že spolu doslova flirtovali,ale taky jsem chtěla fakticky moc vědět co jí řekl.

Marcus
,,Jestli se nechceš ztrapnit před celým starbucksem tím že tě ohnu tamhle o pult"dlaněmi jsem přejel až k velkýmu zadku který jsem zmáčkl až si z toho na mě málem sedla,,tak mi přines džus s vodkou,je mi jedno kde ho seženeš"olízl jsme jí ucho a čekal na to,co namítne.

,,Co za to?"zatahala mi za vlasy a sedla si na mě obkročmo,kam se mi zabodla do kamarádama,který div se tomu ani nestál.

,,Letenka ke mě do poste-"

,,Wettson jestli máš v plánu si to tady rovnou rozdat se zákazníky,tak tě bez jakýchkoliv výmluv vyhazuju!"křikla na ní tlustá vedoucí u kasy.

,,A-ano"rychle že mě slezla a lidi kolem se začali smát.Byl jsem na to zvyklí a tak jsem jenom koukal na to jak rudne.

Otočil jsem se zpátky na svoje kamarády, kteří na mě udiveně koukali.,,Co je?Nikdy jste neměli sex v kavárně?"podíval jsem se na Courtney která rudla snad víc než ta holka.

Nechci si to nějak přiznávat,ale Courtney je furt hezčí než ta blondýna.Nevím v čem,ale je to tak.

Courtney
,,Já už půjdu"už uklidněná jsem si dala MacBook do obalu,popadla Michael Kors kabelku a odešla bez jakéhokoliv pozdravu.Po východu z obchodu jsem se zastavila a nandala si sluchátka,do kterých se po třech sekundách pustila hudba.

Vydechla jsem ze sebe všechen ten smutek a namířila domů.

Becca Tuss:Nech ho trpět,zamiluje se so tebe po době sám❤️

Nad tím jsem se usmála a odepsala děkovnou zprávou.

,,Co ti je?"rozesmál se za mnou Marcus když jsem byla uprostřed cesty.Tím mi po chvilce docvaklo,že mě doteď pronásledoval.

,, Být tebou tak se tam vrátím a rovnou si pořídím s tou kurvou čtyřčata"protočila jsem očima a ignorují jsem šla dál.

Ne že by mi to vadilo,ale hned se objevil vedle mě.

,,A víš že je mi i příjemnější chodit za tebou,a koukat na to jak se ti hezky pravidelně vrtí prdelka?"dlaní sjel ze zad až k zadku který tam nechal.

,,'A víš',že bych to raději ani nevěděla"první dvě slova jsem se snažila napodobit,aby to znělo jako on,nacož on dostal záchvat smíchu.

Kdybyl to byl nějakej týpek,tak nemám problém s tím ho odkopnout a poslat do prdele.Co bych já dala za to, umět to i s Gunnarsenem.

Zbytek cesty šel se mnou, takže místo desetiminutový cesty to byla dvouminutová, jelikož to neuvěřitelně rychle uteklo.

,,Tak čau"ani jsem se nehodlala za ním otočit a hledala klíče v kabelce, bohužel neúspěšně.

,,Hledáš tohle?"zakroužil mi Marcus s mýma klíčema před obličejem.Co on nedokáže..

Trochu kratší ale rozhodla jsem se  to ukončit zrovna tady abych vás mohla potrápit 😆
Hlasujte, komentujte třeba vyjde ještě do 24h..💓

disagree.[marcus gunnarsen]Kde žijí příběhy. Začni objevovat