Hned jak jsem vešla do třídy,jsem spatřila Melissu líbající Cola.Došla jsem k nim a poklepala Melisse na rameno.,,Jestli ti to nevadí,tak tady sedím já"ironicky jsem se na ni usmála.
,,Upřímně mi to vadí, takže by se mi hodilo,kdybys odešla"naznačila rukama ať odejdu.
,,Ale tohle není tvoje místo Mel"popřel Cole,poté ji od sebe odstrčil.Ta poslušně odešla do druhé lavice.
,, Můžeš mi říct,co vyvádíš? Vždyť jí pomlouváš ještě víc než já!"sedla jsem si snažící se uklidnit.
,,Já nechtěl,vrhla se na mě"přejel si rukou vlasy.
,,Hezky pěkně to tak vypadalo no"protočila jsem oči a vyndala si učebnici.
***
Odemkla jsem dveře od domu,sundala si boty a běžela po schodech nahoru do pokoje.Z velké kabelky jsem si vyndala MacBook, učebnici a sešit.Kabelku jsem položila vedle stolu a šla si s věcmi sednout na postel.
Po hodině a půl jsem měla úkoly hotový a tak jsem si pustila Spotify a otevřela Instagram,Twitter,Facebook na tři stránky.
,,Hele Courtney!"objevila se ve dveřích máma.
,,Mami, kolikrát jsme řešily klepání"zaklapla jsem Mac.Omluvně se na mě podívala a sedla si ke mě na postel.
,,Vím že už to bude něco přes týden,ale jak ses mě ptala,kdy zase budem u Gunnarsenů"dala mi ruku na stehno,,Naplánovaly jsme s Anne společnou dovolenou"usmála se na mě.
V tu chvíli jsem byla úplně v šoku.Jsem šťastná, protože nikde žádná Isabel.Ale nechce se mi každý večer koukat na to,jak tam Marcus balí ty holky.On si najde děvky fakt všude, nekecám.
,,Nevypadáš moc šťastně"ušklíbla se,,Já myslela že ses spíš s Gunnarseny začala vídat mnohem častěji a máte mezi sebou lepší vztah než dřív"
,,Ne mami v pohodě, už se těším"presvědčivě jsem ji poklepala na rameno.Někdy se cítím,jako kdybych byla spíš máma já.
,,Ještě zajistíme nějaký hotel a bude hotovo"jemně plácla rukou na postel a s radostí zmizela.
,,Čau Courtneyy!"křikl na mě Martinus 9,99sekund pontom,co jsem mu přijala hovor přes FaceTime.
,,No nazdar frajere"zasmála jsem se a zapojila nabíječku do počítače.
,,V kolik je sraz?"koukla jsem se na obrazovku,ale tam byl jenom jeho bílý strop.,,Vole"nic se nepohnulo,,Martinusi Gunnarsene!"zakřičela jsem a po vteřině se na druhý straně objevil Martinus.
,,Co je?"položil mobil k televizi tak,aby byl vidět.V ruce měl jakousi hračku,se kterou se hrají videohry.(absolutne netusim jak se tomu rika xdd)Na první pohled jsem zjistila,že Martinus ve svém pokoji fakt není.
,,V-v kolik je sraz?"zeptala jsem se ho znova.
,,Nevim"nadskočil když se ho jeho protihráč snažil udeřit.
,,Ty jseš fakt úplně k ničemu"čekala jsem něco ve smyslu že 'jako kdyby ty jo' nebo tak něco,ale on dál mačkal tlačítka.,,Proč mi vůbec voláš,když mě ignoruješ"
,,Marcus s tebou chtěl mluvit."a místo Tinuse se tam objevil rychlostí blesku Marcus.
Cauahoj 0:55 a nova kapitola out:Dd Jenom vám chci rict,ze vydavam podle poctu hlasu a komentaru:)
Tentokrat to bylo kvuli @ Karolina_Gunnarsen,promin xdd<33tady to mas💗
ČTEŠ
disagree.[marcus gunnarsen]
FanfictionNevel let an old flame burn you twice. ❗ Příběh způsobuje vulgární slova a nevhodné scény ❗