Kyungsoo's Messages •Son

1.5K 169 36
                                    




Jongin uzanıp yavaşça laptopun kapağını indirdi ve kollarına sardığı küçüğe döndü gülümseyerek.

"Çok güzeldi.." Jongin'in yüzünü elleri arasına aldı ve yanağını okşarken söyledi Kyungsoo. "Çocukluğuma döndüm tekrar, o zamanları yeniden yaşadım sanki."

Jongin Kyungsoo'yu kendine çekip kafasını göğsüne yasladı. "Ben de öyle, sana ne kadar aşık olduğumu bir kez daha hissettim. Sanırım nefes almaya başladığımdan beri kalbim de senin için atar olmuş, kendimi bildim bileli peşindeymişim." Sırıttığında Kyungsoo elini ağzına bastırdı diğerinin.

"Şöyle şeyler söyleme." Kızararak söyledi. Hem hoşuna gidiyordu hem de vıcık vıcık buluyordu. Kyungsoo'nun gerçekten ortası yoktu.

"Hadi kalk bakalım, yarın devam ederiz çok geç oldu."

"Tam da senin itirafından sonraki güne gelmiştik. Tarihini hâlâ hatırlıyorum.." Kyungsoo'nun adeta gözleri parlamıştı.

"Ben de öyle, asla unutamayacağım bir gündü. Ve hayatımın en güzel günlerinin de başlangıcı oldu." Gözleri daldığında görüntüler gözünün önüne geçiyorken dalıp gitmişti bile, Kyungsoo onun düşünceli hallerini gülerek izlerken aniden dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu. Esmer olan kendine geldiğinde ona gülen küçüğü sırıtarak kendine çekti.

"Bir öpücükle kurtulamazsın artık." Belinden kavradığı Kyungsoo'yu kucağına alarak ayağa kalktığında yatak odalarına ilerliyorlardı.

Küçük, sıradan hayatlarında
Birbirlerini sıradan bir şekilde tanıyıp,
Sıradan bir şekilde aşık olmuşlardı belki de,
Ama onların aşkı, tüm bu sıradanlığı yıkacak kadar büyüktü ve dünyayı güzelleştiriyordu onlar için.
Birbirlerini seviyorlardı.
Ve seveceklerdi de,
Sonsuza kadar..



Okuduğunuz için teşekkür ederim./

Kyungsoo's Messages // KaiSoo TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin