Poseta

13 1 1
                                    

Noć je proletela. Dorti se probudila na zvuk alarma koji je označavao da je danas dan za posetu. Posetu koja je uzbuđuje i plaši, ali joj se opet raduje.
Otvorila je oči i našla sebe umotanu u ljubičasto ćebe, kojeg se nije sećala. Oči su joj bile na pola koplja, ali je ipak našla snage da ustane. Vid joj se gubio i glava joj je pulsirala, pa je bila priluđena da se gega do kupatila. Umila je lice hladnom vodom, što joj je povratilo vid i smirilo pulsiranje u glavi, pa je imala dovoljno energije da se spremi za danas. Prošla je pored sobe u kojoj je bio Aleksa, pokucala par puta i pošto nije odgovorio lagano otvorila vrata od sobe, toliko da može da vidi da li je unutra. Vrata su tiho škripala, otkrivajući deo po deo sobe. Sada je mogla da vidi i široki krevet i belu posteljinu, a kojoj se on izležavao. Smestio se tako da pokriva rukama i nogama ceo krevet, i nije izgledao kao da planira da se uskoro probudi. Idalje je bio u odeći koju je nosio juče, osim jednog detalja. Dorti je bacila pogled prema ruci na njegovim grudima, i maloj crnoj narukvici koja se tu nalazila. "Sviđa mu se" pomisli Dorti pnosna na sebe. Lagano je zatvorila vrata i pošla prema kuhinji.

***

Hej samo sam htela da objavim ovaj mali pasus i kazem da neću nastaviti sa pisanjem ove price i ako nekoga zapravo zanima radna nek mu napise poruku ili tako nesto, hvala:)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 13, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dorti  Where stories live. Discover now