1.rész

3.1K 53 0
                                    

Reggel mikor felkeltem szokásom szerint az ablakom elé mentem, hogy a nap sugarait bőrömön érezzem ehelyett szembesületem a ténnyel miszerint esik az eső és be van borulva. Hú de jó. Legalább remélem nem lesz megtartva az a hülye "családi" nap. Miközben ezen gondolkodtam elvégeztem a reggeli rutinomat és megnéztem a telefonomat. Petra írt a legjobb barátnőm.

P:Szioo. Ma Iminél buli. Jössz te is?

M:Szia, nem tudom még, majd írok, de akarok menni megnézni hogy szerencsétlenkedsz a Patrik előtt😂❤

P:De izgulok mindig😂😂❤

M:Ha tudok menni beszélek vele😏 na megyek kajálni. Sziaa.

P:Okés😬. Szia.

Kiléptem az alkalmazásból és kimentem reggelizni.

-Sziasztok.-köszöntem a szüleimnek és leültem reggelizni.

-Szia.-köszöntek egyszerre.

-Mivel rossz idő van nem tartjuk meg a családi napot. Majd máskor. Remeljük nem baj.-mondta anyám.

-Nem baj, legalább el tudok menni Petrával a buliba.

-Attól még tölthetnénk együtt a napot.-szállt be apám a beszélgetésbe.

-Apa, nem vagyok már ovis.-néztem rá.

-És csak az ovisok csinálnak valamit a szüleikkel?-kérdezte.

-Gondolom.-vontam meg a vállam-Nekem nincs kedvem megint egy napig úgy viselkedni muszályból mint egy normális család.-mondtam.

-Mit mondtál?-kérdezett vissza.

-Jól hallottad. Rohadtul elegem van abból, hogy egyfolytába el vagytok foglalva a munkával és ha haza jöttök hónapok után és elvárjátok, hogy minden normális legyen. Addig se hiányoztan se én se a Gergő akkor most se.-emeltem fel a hangom és bementem a szobámba lezárva a beszélgetést. Megnyitottam a messengert és írtam Petrának.

M:Megyek én is.

P:Ez az.😍

M:Mikor tali?

P:8-kor nálam?

M:Oksi. Majd írok puszi😘

P:😘

Lezártam a telóm és az esőre tekintettel felvettem egy fekete hosszú szakadt térdű farmert, egy fehér adidas pulcsit és a fekete superstaromat majd kimentem.

-Már mész is?-lepődött meg anyám.

-Nem, csak vásárolni.-mondtam neki és kiléptem az ajtón. Mivel van jogsim kocsival mentem. 3 órát vásároltam aztán elmentem kajálni és utána haza. Kivettem a táskákat és egyenesen a szobámba mentem. A szüleim pakoltak, mert este megint mennek el. Kipakoltam és elkezdtem készülődni. Először lezuhanyoztam, utána felöltöztem, megcsináltam a hajam és a sminkem és már csak 5 percem volt oda érni Petrához. Gyorsan felkaptam a cipőm és mentem.

-Sziasztok.-léptem ki villám gyorsasággal az ajtón és beszálltam a kocsiba. 5 perc késéssel oda értem. Leparkoltam és pont akkor jött ki.

-Szia.-köszönt.

-Szia.-köszöntem és megöleltük egymást. Kb. fél óra alatt oda értünk.

Barátságból szerelemWhere stories live. Discover now