4.rész

1.3K 36 0
                                    

Néztem belőle max 15 percet és bealudtam.

-Maja szsz.-

Hajnali 3 körül értem haza. A szüleim nyilván nem voltak otthon amit nem is bántam. Nem feltétlen örültek volna, hogy ilyen állapotba vagyok. Nem mintha annyira meghatna egy leszídás. Gondolkodtam majd felnevettem hangosan. Ha valaki lett volna itthon tuti hülyének néz. Kutattam a hűtőbe valami kaja után és kiszúrtam a reggeli pizzát amit szinte csorgó nyállal ki vettem magamnak. Elővettem egy tányért és egy szelet pizzával együtt a mikróba tettem. A pultnak támaszkodtam és néztem magam elé. Elkezdett a mikró csipogni amitől megijedtem és a mikró felé fordultam és kivettem a pizzámat. Töltöttem magamnak narancslevet és a tányérral együtt leraktam az asztalra. Evés közben átfutottam az instát és megnéztem pár snapet amiket küldtek. Miután végeztem felálltam az asztaltól és mit sem törődve a tányérral és a pohárral a szobámba mentem majd ledőltem az ágyra. Kis gondolkodás után erőt vettem magamon és a fürdőbe mentem lezuhanyozni. Ami egy jó ötlet volt, mert felfrissültem tőle. Felvettem egy pólót és egy rövdinadrágot pizsoma képpen, de nem terveztem aludni. Max estig hulla leszek, de nem fogok aludni ugyanis hajnali 4 van és ha fel borul a bioritmusom éjjel fogom élni az életem. Amit nem szertnék. Néztem egy részt a sorozatomból és úgy döntöttem, hogy elmegyek futni. Felvettem a futó ruhámat és fülessel a fülembe elindultam. Elég sokat futottam. Kb. 1 órát. Mikor haza értem elpakoltam gyorsan és megint letusoltam. Felvettem valami elviselhetőt és elmentem a közeli boltba reggelit venni. Miután haza értem megreggeliztem.

Barátságból szerelemWhere stories live. Discover now