7.rész

1.1K 31 0
                                    

Bele néztem a szemébe, közelebb hajoltam és megcsókoltam. Nem gondoltam volna, de visszacsókolt.

-Én..ő..bocsi..-szólaltam meg.

-A többiek már biztos várnak.-indult el és beszáltunk a kocsiba. 5 perc után elővettem a kamerát és elmondtam, hogy mi lesz ebbe a videóba meg a szokásos dolgokat és elraktam. Az út többi része csendben telt. 2-re oda értünk. Kiszálltunk a kocsiból és oda mentünk a többiekhez. Bár nem volt túl sok kedvem hallgatni az Imit és a Patrikot, hogy jajj mi mit csináltunk.
-Cső.-pacsiztam le Imivel és Patrikkal.
-Sziasztok.-köszönt Liza és oda ment a lányokhoz. Azaz Petrához és Majához.
-Na mivan?-mosolygott Imi perverzen.
-Mi lenne?-húztam fel a szemöldökömet.
-Össze jöttetek?-faggattak.
-Nem.-adtam választ.
-Legalább lefeküdtetek?-kérdezték.
-Mivan?-vágtam hülye fejet.
-Szóval azt se?-nézett rám Imi.
-Viszont te Patrik kezdhetsz mesélni.-célozgattam rá és Petrára.
-Ma megyek vele vacsizni.-mosolygott.
-És ti legalább lefeküdtetek?-kérdezte az Imi.
-Majdnem.-húzta el a száját.
-Nem ismerlek.-nevettem.
-Pont te beszélsz?-nézett rám.
-Igen, csak mert te ismered a Petrát 3 éve én meg egyszer találkoztam a Lizával.-mondtam.
-Én megyek fürdeni.-szólalt meg Imi és bele ugrott a tóba.
-Valaki eljön velem a telómér?-nézett Patrik a lányokra.
-Én igen.-jött oda Petra és Patrikkal leléptek. Mivel a Maja és a Liza még szárazak voltak gondoltam bele dobom őket. Már csak arra kéne rájönni, hogy dobjam be egyszerre őket. Majd útközben kitalálok valamit. Elindultam a mólóra ahol beszélgettek.
-Sziasztok.-mosolyogtam és szerintem rá jöttek a tervemre.
-Szia.-köszöntek és elkezdtek hátrálni.
-Választhattok kit dobjak be először.-ajánlottam fel mire ők egymásra mutattak.
-Hát jó.-mondtam majd nem tudom, hogy de felemeltem minkettőjüket és be ugrottam velük. Miután feljöttünkna víz alól megszólalt a Liza.
-Egyik az, hogy kapd be, a másik meg, hogy te mégis hogy bírtál el mindkettőnket?-nézett rám.

Barátságból szerelemWhere stories live. Discover now