6.rész

1.1K 36 1
                                    

Reggeli után haza vittem Lizát. Megbeszéltük, hogy fél kettőre érte jövök és lejön velünk a tóra.
Miután haza értem megvágtam egy videót és felvettem a fürdő nadrágomat és egy fehér Ride!-os pólót. 1-kor elindult Patrik én meg 5 perccel utána. 10 perc alatt ott voltam és írtam neki.
É:Itt vagyok.
L:Én még nem vagyok kész szóval gyere be.
Lezártam a telefonom és bementem majd helyet foglaltam a kanapén. Írtam Patriknak, hogy valószínüleg késünk.
P:Csak nem más dolgotok van?😂😏
Z:Öltözik te gyökér.
P:Ahaaaa..😏
Z:Na jó, cső.😂
Írtam le az utolsó mondatot majd kiléptem az alkalmazásból és megnyitottam az instát. Kiraktam egy szavazást, hogy csináljak-e ma videót aztán végre hallottam, hogy Liza jön.
-Kérlek mondd, hogy kész vagy.-néztem a bikiniben álló lányra.
-Még nem.-rázta meg fejét.-Szerinted vegyek fel ruhát a bikinire vagy ne?-gondolkodott el.
-Te ezt most komolyan megkérdezted egy fiútól?-néztem rá felvont szemöldökkel.
-Igaz is.-mondta majd újra eltűnt fél percre.
-Az ugye tudod, hogy nem esküvőre megyünk?-nevettem mikor újra megjelent.
-Ha.ha.ha.-nézett rám szúrós szemekkel.-Kész vagyok.-jelentette ki én pedig el sem hittem. Felálltam a kanapéról és kimentünk az ajtón.
-Várj. A kulcs.-szaladt vissza én pedig a lépcső alján vártam. Bezárta az ajtót és mint aki nincs tisztába azzal, hogy előtte van 2 lépcsőfok, megindult. Mivel előtte álltam, elkaptam.

Barátságból szerelemWhere stories live. Discover now