8.rész

1.5K 39 13
                                    

-Hát figyelj, kondi meg ilyenek.-nevettem.-És amúgy sem vagytok nehezek.-mondtam.
-Ha már itt tartunk szerintem is kapd be.-mondta Maja.
-Imi egyébként mit csinál?-nézett Liza Imire aki a levegőbe kalimpált.
-Szerintem elromlott.-vontam meg a vállam.
-Biztos zárlatos lett a víztől.-mondta Maja majd elkezdtünk nevetni. Ugrálgattunk a vízbe meg videóztunk és megjöttek a Patrikék.
-Csináljuk valamit, mert unatkozok.-szólalt meg Imi.
-Köszi kihagyom.-nevettem.
-Persze mindig rám mondjátok, hogy mindent félre értek.-célozgatott rám Patrik nevetve.
5 körül elmentünk kajálni és vissza jöttünk a tóhoz, mert a lányokat megtanítottuk szaltózni. 7 órakor a Patrik és a Petra indultak el, mert mentek vacsorázni.
-Liza szemszöge-
Nem tudom mi volt az a csók, de nagyon jó volt. Remélem ezt még megbeszéljük és több is lesz belőle mint csak egy csók, mert nagyon megkedveltem és nem mellesleg rohadt jól is néz ki..főleg póló nélkül. Miután a Petráék elmentek hülyéskedtünk és mi is indultunk haza. Zozó és Imi ült elől, Maja és én pedig hátul. A fiúk elkezdtek azon veszekedni, hogy Patrikék mikor fognak össze jönni aztán megérkeztünk Imiék elé.
-Halii.-pacsizott le Zozóval és kiszállt. Aztán mikor végre azt hittem, hogy csend lesz Zozó most Majával kezdett el "veszekedni" ugyanazon, majd 10 perc után Majáékhoz értünk.
-Sziasztok és köszi.-ölelt meg engem és kiszállt én meg előlre ültem. Elindultunk. Kb 5 perc telt el és megszólaltam.
-Most akkor mi nem szólunk egymáshoz?-néztem rá.
-Mert?-pillantott rám majd vissza az útra.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 28, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Barátságból szerelemWhere stories live. Discover now