Már készültem volna elaludni mikor csipogott a telefonom. Petra írt.
P:Szia, tudunk telefonálni?
É:Igen. Hívlak.
Írtam le majd rányomtam a kis video chat ikonra.
-Szia.-köszönt mosolyogva.
-Na mesélj.-mondtam miközben a kanapén hátradőltem.
-Hát..-kezdett bele-elmentünk sétálni meg beszélgettünk egy csomót és kimentünk valami tóhoz is. Aztán fürödtünk egy kicsit és ilyen 3 körül elmentünk hozzájuk aztán hirtelen megcsókolt én meg persze vissza csókoltam aztán pár perc kínos csend után elhívott randira. Szóval este vacsizni megyek vele.-mosolygott mint a tejbe tök.-ja és délután is megyünk a tóhoz és azt mondta, hogy nyugodtan gyere. Jössz ugye?-kérdezte.
-Igen megyek. És nagyon remélem, hogy össze jöttök.-nevettem a végén.
-És veled mivan?-kérdezte.
-Mármint?-kérdeztem.
-Láttuk Patrikkal, hogy oda mész Zolihoz.-mosolygott.
-Aha aztán oda jött Liza és elmentem, mert nagyon mosolyogtak egymásra.-mondtam.
-Aa ne már.-nevetett.
Még beszélgettünk pár órát aztán azt mondta, hogy fél 2-kor itt vannak értem szóval nem ártana készülődni, mert már elmúlt dél. Nem voltam már annyira fáradt és éreztem, hogy a reggeli futás miatt felfrissültem. Felvettem a bikinimet és rávettem a ruhámat. Elpakoltam pár cuccot a táskámba, gyorsan ettem és már itt is voltak.
-Zozó szemszöge-
Mikor felkeltem ránézten a telefonomra ami 9:28-at mutatott. Mivel felkelni még nem volt kedvem ezért inkább telefonoztam. Fél óra múlva felkelt a Liza is és lementünk reggelizni. Patrik az asztalnál ült és telefonozott majd felénk kapta fejét. Ránk nézett és mosolygott.
-Mi az?-néztem rá.
-Semmi.-válaszolta még mindig mosolyogva.
Lizával egymásra néztünk, mert feltételezem ő sem értett ebből sokat. Legyintettem egyet és megreggeliztünk.