Bölüm 21 - FİNAL

290 11 15
                                    

Jaebum artık ayaklanıp, serumunu da evcil hayvanını gezdirir gibi sürerek gezebiliyordu. Bitkin hali oldukça kaybolmuş ve yenilenmiş görünüyordu. Üyeler ve ailesi sürekli yanına girip çıkıyorlardı. Jackson ise ihtiyaçları için otele gidip gelmediği sürece yanından ayrılmıyordu. Üç günlük sürenin sonunda artık ertesi gün taburcu olabilecekti ancak yine de gittiği yerde dinlenmesi gerekiyordu. Üyeler, menajerler ve çalışanlar diğer konsere kadar orada kalmanın ve uçak yolculuğu yapıp yorulmamasının gerektiğine karar vermişlerdi. Jaebum otelde kalıp dinlenecekti. PD de sonunda gelmişti ve herkese neşe saçan kişi rolünü üstlenmişti.

Jackson banyosunu yapıp üstünü de değiştirip otelden dönmüştü ve Jaebum'un yanına girdiğinde Yugyeom'la Jinyoung da oradaydı. "Siz gençler yemek yediniz mi?"

Jinyoung sinsi şekilde sırıttı. "Siz gençler yeterince baş başa kalmadınız mı?" Yugyeom kahkaha atarken Jaebum utanmış bir şekilde güldü.

Jackson imalı şekilde Jinyoung'a baktı.

"Tamam tamam, yeterince kaldık zaten. Gidiyoruz. Kendinize dikkat edin." Derken ikisi de ayaklanıp odadan çıktılar. Jackson hemen yatakta oturan Jaebum'un karşısına oturdu. "Fanlar seni çok merak ediyor ve hala bir fotoğraf atmadın. İstersen bir fotoğrafını çekip atalım?"

Jaebum şaşırmıştı. "Ama burada mı çekeceğiz? Hastaneden fotoğraf atmak ne kadar doğru olur ki?"

"Bir şey olmaz."

Jaebum işaret parmağıyla orta parmağını 'V' işareti olacak şekilde çıkararak gülümsedi ve Jackson da ayağa kalkıp onun fotoğrafını çekti.

"Şimdi de benimle çekin." Derken hemen Jaebum'un yanına oturdu ve kolunu omzuna sarıp ön kameradan birkaç fotoğraf çekti. "Tamam, bu kadar yorgunluk sana yeter, şimdi uyku vakti."

"Bebek gibi günde üç yüz defa uyuyorum, şimdi uyumasam da olur."

"Olmaz, hadi bakalım." Çoktan kollarını omuzlarının etrafına sarıp arkasına yaslanmış ve Jaebum'u da göğsüne yatırmıştı. Jaebum yattığı yerden kolunu Jackson'ın beline sararken başını ona çevirdi. "İyi geceler mi demeliyim?"

Jackson da Jaebum'un burnuna küçük bir öpücük kondurdu. "İyi uykular."

Jaebum güldü ve başını tekrar Jackson'ın göğsüne yerleştirdi. Birkaç dakika içinde ise huzurla uykuya dalmıştı. Jackson onun düzenli nefes alışverişlerini bütün vücudunda hissederken aynı şekilde huzur buluyor ve hafifçe Jaebum'un saçlarını okşuyordu. Telefonunu eline aldı ve dudaklarını Jaebum'un saçlarına gömüp gözlerini de huzurluymuşçasına kapatıp ön kameraya poz verdi. En güzel oldukları fotoğraf buydu. Jaebum kendi göğsünde uyurken, o da onun varlığında huzur bulurken...

Ertesi gün Jaebum taburcu olmuştu. Artık oldukça sağlıklı ve enerjikti, gün içinde uyuması da gerekmiyordu, sadece kendini çok yormayacak şekilde dinlenerek ve istediği şeyleri yaparak birkaç gün geçirmesi gerekiyordu. Tamamen iyileşene kadar herkes ona yardımcı da oluyordu.

Jackson o fotoğrafı o akşam sosyal medya hesabında yayınladı.


"Şimdi iyileşti ve o karanlık yerden çıkıp hayatına geri döndü.

Benim de hayatıma geri döndü.

Bunu bir itiraf ya da özür gibi görebilirsiniz. İsterseniz hayal kırıklığına uğrayabilir ya da sevinçten havalara uçabilirsiniz ama sizlere söylemem gereken bir şey var.

COMPLEX - JackbumWhere stories live. Discover now