trigger warning:
tato kapitola může obsahovat zmínky o alkoholu a drogách. pokud vám jsou některé z těchto věcí nepříjemné, doporučuju přeskočit kapitoluProhrabovala jsem se celým šatníkem, ale za boha jsem nemohla najít něco perfektního. Upřímně jsem docela dost nervózní, vůbec nevím, co mám od toho očekávat.
,,Co myslíš Mills?" otočila se na mě Sadie s losovými šaty nad kolena.
,,Sadie..., tohle si musíš vzít!" zapištěla jsem. ,,Vypadáš dokonale."
,,Aaale." usmála se. ,,Co tobě tak trvá? Vždyť tobe musí slušet snad úplně všechno." To určitě...
Po chvilce jsem si vybrala džínové roztrhané lacláče a pod nimi krátký zdobený top. Obě dvě jsme se nalíčily a dolaďovaly poslední detaily.
,,Napíšu ještě Lilii a můžem vyrazit." řekla jsem a hledala jsem svůj telefon.
,,Jdu už naproti za klukama, počkáme venku." navrhla Sadie a vyrazila. Já mezitím napsala Lilii.
mills💝👭 (me): prijdeme! tesim se na tebe, beru i ostatni, nevadi? xox
cutie pie lilia✨ : jasne ze ne! taky se moc tesim, tak za par minut u me💛 xxx
Finn's pov:
S klukama jsme čekali před hotelem, než přijde Sadie a Millie. Od té noci, co jsem u Mills zůstal, jsme se nějak dál o tom nebavili. Možná se s Jacobem rozešla, a nebo s ním pořád chodí. Může mi to být jedno, jsme přece už jenom přátelé. Už. Taky už tolik nepropadám depresím a všemu okolo. Sice se mi z rodiny nikdo zatím neozval, ale jsem zvyklý, že na mě úplně serou. Rodiče jsou oba dva alkoholici a nikdy se o mě moc nestarali, jediný kdo tu pro mě byl, je Nick. Ale aspoň tu mám svoje nejlepší kamarády, což je asi jediný co mám.
,,Finne? Budeš dneska řídit? Říkals že dneska nebudeš pít, ne?" zeptal se mě Caleb.
,,Jo... v pohodě." vykoktal jsem. Caleb se na mě jen ustaraně podíval, ale za chvíli jeho pohled upoutaly dvě postavy v dáli, kdo jiný než nerozlučná dvojka - Sadie a Millie.
Smějící se pomalu příchazely k nám, oběma jim to slušelo, ale já se nemohl přestat dívat na ni. Její nádherné tmavěhnědé vlasy jí spadaly na holá ramena. Šla tak ladně... jako víla. Byla nádherně oblečená, ale nejvíc jí slušel nasazený úsměv.
,,Ahoj." řekly současně a rozesmály se.
,,Wau." vydechl Caleb a díval se na Sadie, která v tu ránu celá zčervenala. Zřejmě jsem nebyl jediný, co byl naprosto okouzlený.
,,Finne." probudila mě Mills. Nejspíš jsem zíral až moc dlouho.
,,E-hm-mm... ano?"
,,Budeš teda řídit? Kdyžtak nás může odvést Maddie." navrhla Millie. Snad jsem se znova ztratil v jejích očích.
,,J-jo jasně v pohodě, odvezu vás." pousmál jsem. Millie mi úsměv opětovala. Pak už jsme všichni nasedli do auta a já nás odvezl k Lilie. Tohle bude ještě zajímavá noc...
————————————————————
Už jen z dálky jsem poznal Liliin dům. Bylo tam nespočet aut a hudba byla slyšet po celým sousedství. Všichni byli už natěšení a musím přiznat, že jsem se chtěl taky trochu odvázat.
,,Yes! LET'S GET THIS PARTY STARTED!" zakřičel Gaten a všichni dostali záchvat smíchu. Rychle jsme se vypravili z auta a mířili si to přímo ke dveřím. Chvíli po tom co Millie zazvonila, otevřela dveře blondýnka v tyrkysových šatech.
ČTEŠ
i can't help help falling in love with you // fillie
Fanfictionmillie bobby brown and finn wolfhard / complicated love story // cz