1. dio

585 30 6
                                    

Naomi's P.O.V.

Još par metara i gol.Malo sam zastala i zezala jednu umišljenu budalu.Mrzila sam takve ljude.Odjednom potrčala sam i dala gol.Sa ovim idiotima ovo i nije fudbal,nemaju pojma.

Trener me pozvao u svoju kancelariju.Jedini me on poštovao u ovom klubu.

Trener''Mala,moram ti predati ovo''

Pružao je bijelu kovertu prema meni.Začuđeno sam ga gledala.Uzela kovertu,pocijepala je sa strane,nikad je nisam znala otvoriti kako trreba,te izvadila bijeli papir.

OVO NIJE MOGUĆEEE..PRIMILI SU MEE.

''AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,NIJE MOGUĆE,TRENERUU,OVO NIJE MOGUĆEEEEEEE''

Bila sam srećna.Pozvali su me da igram za Brazilsku reprezentaciju.(Inače moja majka je iz Brazila i nekada sam igrala tamo)

Trener''Da,mala.Ovaj klub neće bit' isti bez tebe''

Zagrlio me,te sam i ja njega.Izašla sam iz njegove kancelarije te ušla u svlačionicu.Djelila sam je sa muškima -.-.Navikla sam na to da se presvlačim sa njima.Ahh to će sigurno biti u Brazilu,ali baš me i ne interesuje,bitno da ja idem tamo.

Zadnji put sam se presvlačila sa ovim budalama.Potrpala sam sve svoje stvari u torbu i zadnji put pogledala preko svlačionice.Ovo mjesto mi sigurno neće nedostajat'.

''Ćao,dečki.''

Čudno su me gledali jer ih nikada nisam pozdravljala,jer nisu ni oni mene.

''Ček' primili su te?'' bitao je Ian.Jedan vrlo zgodan,al' glup,lik.

''Da'p.I sad vas pozdravljam''

Ian''Aham,pa srećno ti bilo''

''Hvala''

Brzo sam izletjela napolje,jer ne želim da mi kvare raspoloženje u ovom trenutku.Posljednji put sam pogledala stadion.On će mi sigurno nedostajati.

*

''Mamaaa,maamaaaa'' derala sam se sa vrata.

Mama''Molim Naomi.''

''Mama pozvali su meeee'' uzbuđeno sam govorila.

Mama''Šta?Ne govori u šiframa.Gdje su te pozvali?''

''Uff da igram za Brazil na SP-u.''

Mama''ŠTAAAAAAAA?NEMOJ DA ME LAŽEŠ!!AAAAAAAA PA TO JE SJAJNO,ali..'' odjednom je promijenila raspoloženje.

''Ali šta?''

Mama''Ja ne mogu ići sa tobom zbog posla.''

''A too..Ma ok je mislim mogu sama.''

Mama''Kako misliš sama?Mislim,zar ti neće biti teško da se snađeš?Mislim,Rio je velik' i..''

Ahh kako me nervirala sa tim' ''mislim ovo mislim ono''

''Daj nemam 5 neg' 21 godinu.Mogu se sama brinut' za sebe''

Mama''Dobro.Sačekaj me tu da ti nađem ključeve od stana''

''Mhm,ok''

Nakon dobrih pola sata,napokon je našla te ključeve.

Mama''Evo ih'' Puna prašine,i zadihana.Kao da ih je u rudniku tražila.

''Ehm,dobro,hvala ti,neg' idem da se pakujem.Sutra mi je let''

Mama''Sutraaa??Tako brzo?''

''Da.Š'o?''

Mama''Pa mislila sam da je to za neke 2-3 sedmice'' Već su joj suze počele ić'.A daj sad kad stane plakat' hjoooj -.-

''Daj mama''zagrlila sam je''pa nije to tajko strašno,znam da se brineš kako ću sve sama i to ali to je sad manje bitno,bitno je da ću ja igrati na SP-u to je najbitnije''

Nasmijala se i zagrlila me.

''Moja mala fudbalerka'' poljubila me u obraz.''Hajde idi da se pakuješ''

''Volim te mamice'' samo se nasmijala a ja sam što sam prije mogla krenula u sobu.Skinula kofere sa ormara,pobrisala prašinu sa njega.Prvo sam stavila svoj iPhone da se puni pa tek onda otvorila ormar.

''Uhuu biće ovo težak posao'' pomislila sam.

Prvo sam izvadila sve iz njega te uključila peglu i stavila dasku za peglanje.Sve majce su skoro bile pogužvanje.Pa daj.Kao da ih je krava žvakala a ne da su bile u ormaru.

Uff odavno nisam pospremala ormar.Bilo je tu raznih haljinica,hm pa i nisu tako loše a ja ih ni jednom nisam obukla.Obično sam nosila šorceve,uske pantalone,trenerke,majice,džempere i tako to.Sve suknje iz ormara su mi,ili bile male a i prosto ih ne volim pa sam ih pobacala.Prvo sam spremila sve svoje uske pantalone jer ih naprosto obožavam,te sve svoje majice,džempere,dukseve,jakne,košulje,šorceve i dresove obavezno..

Dva velika kofera puna.Uzela sam jedan manji te potrpala sve iz svoje kupaonice.U to uključujući:peškire,četkicu za zube,mlijeko za tijelo,bic,spužvicu za tuširanje,sve parfeme i dezodoranse,pa i ono šminke što sam imala.Kao i svaka cura voljela sam se našminkat'.Obožavala sam crveni ruž.Na oči sam obično stavljala maskaru,kreon i ajlajner.Puder sam mrzila vidjet' na nekoj curi a i uopšte na sebi.Sve sam to potrpala i jedva stavila u kofer.

Sad je vrijeme za slike i suvenire.Uzela sam još jedan manji kofer,jer bi bilo glupo da to stavljam u kutije.

Pogledala sam ispod kreveta i vidjela gomilu knjiga.Obožavala sam čitati,njih obavezno moram ponijeti.Pročitala sam par naslova.Većinom knjige iz tinejdžerskih dana.

Slučajno sam pogledala na svoj radni sto i na njemu vidjela neku knjigu.Sa ove razdaljine korice su bile sjajne pa sam pretpostavila da je nova i da mi ju je mama tu ostavila.Prišla sam i ostala u čudu.''Percy Jackson-Sea of monsters'' Moj omiljeni film a sad imam i knjigu.Ooooo ovo ću sigurno ponijeti.

ISpod kreveta sam našla i jednu sliku.Mama,tata i ja.Suze su mi navirale u očima.Tata,jako mi nedostaje.Brzo sam obrisala suze i sve ostalo stavila u taj mali kofer.Ah napokon sam gotova.

**Jutro,6h**

Let mi je sa sat vremena.Polako sam ustala i otišla do WC-a uzela sam svoju staru četkicu i njom oprala zube.Malo sam se našminkala,obukla,uzela torbicu i kofere.Sa mamom sam se sinoć ispozdravljala i izljubila jer je ona rano otišla na posao.

Izašla sam iz kuće te sjela u taxi.

*Na aerodromu*

Još malo pa ću ući u avion.Predala sam kartu,sjela na svoje mjesto,stavila slušalice u uši i pustila ''Something great'' od One Direction-a.Voljela sam njihove pjesme,nekako su me opuštale i smirivale.

Pogledala sam kroz prozor i možda posljednji put u životu vidjela London.Kreće novi život.

Znam da je ovaj dio jako glup.Mislim,prvi dijelovi su uvijek tako glupi,xaxa.Uglavnom kada ona stigne u Brazil,tj. u Rio de Jeneiro,kreću zanimljivi dijelovi.Uglavnom,prvi su malo dosadni.Et' ako vam se sviđa ostavite koji vote i komentar.Ly <3

Half a heartWhere stories live. Discover now