*End of Naomi's P.O.V.''(ako se ovako piše,ako ne,ispravite me u komentaru)
Hodao je mračnim ulicama poluotvorenih očiju.Ponovo pijan.Sve zbog nje.Do juče,sve je bilo normalno.Jedan lijep par šetao je ovim istim ulicama,istoga grada,svaku noć već dvije godine.
Odjednom,prevarila ga je,napustila kao zadnjeg psa.
Od tada,nije mogao prestati piti.Sve i svašta ga je podsjećalo na nju.Na tu bezosjećajnu kuju.Ali osvetiće joj se na bilo koji način,nije znao koji,ali je znao tu želju u njegovom slomljenom srcu.
Sjeo je na klupicu i razmišljao o svemu.
*Flashback*
Neymar's P.O.V.
Ljubila me je stastveno dok joj nije zazvonio mobilni..
''Izvini'' promrmljala je i pogledala u telefon te se blago osmijehnula.
''Ok'' rekao sam tiho te pratio njene korake.
Uputila se prema kuhinji te se javila.Znam da nije lijepo prisluškivati ali nisam mogao odoljeti.
''Da,da,nmg ti to sad reći...Kod njega sam..Dobro.Volim i ja tebe'' tiho je rekla.
Odjednom nešto me probolo kroz srce.Kome je rekla da ga voli?Suze su mi navirale na oči.Kada bi me neko vidio mislio bi da sam neka djevojčica koja stalno plače,ali ja sam takav,osjećajan lik.Ali u ovom trenutku sam znao da ne smijem biti slabić.Trepćući sam zaustavio suze i odmaknuo se od vrata kuhinje i vratio se u dnevni i izvalio na ugaonu..
''Ej izvini zbog toga'' vratila se i krenula me poljubiti ali sam se izmakao.
''Šta je sad?'' upitala me je,a meni je prekipjelo te sam joj tiho odgovorio ''Izlazi,ne želim više da te vidim.''
''Zašto?Šta sam sad uradila?'' lažne suze su joj se sljevale niz lice..Nisam više mogao izdržati te sam se zaderao ''A ŠTA JE BILO ONO MALOPRIJE?A?-VOLIM TE-NE MOGU TI SAD REĆI ON JE TU?A?ŠTA MI IMAŠ NA TO REĆI?ZATO T IJE BOLjE DA SE GUBIŠ IZ MOG ŽIVOTA ZAUVIJEK!!!'' sad je već izgledala prepadnuto i samo me je gledala.''Znači sve je to bilo zbog novca?'' smirio sam glas te je ponovo po ko zna koji put upitao.
Samo je ćutala.
''Aha,znači jest?Idi molim te'' glas mi je već podrhtavao,bio sam povrijeđen.Samo je pokupila svoje stvari i brzo izletjela napolje.
Od sve te ljutine sam pobacao sve stvari sa polica.Otišao sam u kuhinju i uzeo flašu Jack Danielsa.Naslonio se na zid i sjeo na pod.Nisam htio plakati ali ne mogu protiv sebe.
Čuo sam otvaranje vrata.
''Koji si se kurac vraćala?'' upitao sam i brzo obrisao suze sa lica.
Sva sreća nije bila ona,bio je to Thiago.
''A ti si'' promrmljao sam i vrati se na mjestu i ponovo nageo flašu prema ustima..
''Ej šta je s tobom?Šta se desilo?' ljutito me je upitao i oteo mi flašu iz ruke.
''Sve je bilo zbog novca'' odgovorio sam mu te pognuo glavu.
''A šta sam ti govorio?'' rekao je te me zagrlio..
''Od sad kreće novi list''
*End of Flashback and Neymar's P.O.V.*
Sjedio je na klupici u parku pokraj jednog bezkućnika.Dok mu je pričao svoju bolnu prošlost ponovo je ispijao flašu Jack Danielsa.
Bezkućnik ga je samo gledao sa žaljenjem a njemu su se ponovo skupljale u očima.Još uvijek je nije prebolio.Već godinu dana se kune da više nikad neće biti ni sa jednom curom.Ali danas,danas je ponovo vidio svoju prvu ljubav.Naomi.Iako ona to nije znala on ju je uvijek jednim dijelom svoga srca volio.
Blago se osmijehnuo na te riječi i samu pomisao na nju.Tu njenu smeđu kosu i blistavi osmijeh.
Ništa se nije promijenila,od kako je znao i dalje je ista.Pita se,da li ona zna da je on postao jedan od poznatijih fudbalera?Phh sigurno da jest.
Polako se ustao i uputio u mrak.Sam sa svojim slomljenim srcem i mislima.
E ovako,ovo je prvi put da Neymar govori.Mislim ima Flashback i to da vam malo razjasnim.Hvala vam što čitate.I da pišem u trećem licu jer mi je tako više cool ali biće tu i Neymar's P.O.V. i od ostalih likova.Nadam se da nije dosadno.Lots of Love :* <3
YOU ARE READING
Half a heart
Fanfiction"Ima tako predivne oči" zaneseno je govorila. "Kada bi samo njegovi pogledi bili za mene,kada bi on cio bio moj,ma ne,to ne moze biti tako.Ti nisi njegov tip,tako je bar rekao zadnji put." Završila je rečenicu tiho dok joj se suza polako počela slje...