4. dio

390 29 9
                                    

Naomi P.O.V.

Napokon je došao i taj dan.Huh uzbuđena sam.Hodam prema stadionu.Prije pola sata me zvao Scolari i rekao da jedva čeka da me upozna.Još je rekao da je saznao kako igram i da je baš oduševljen.Ah,vidjećemo sad.

Polako sam ušla unutra i preda mnom je bilo mnogo bijelih vrata.Iza sebe sam čula glas...

''Scott,je l' tako?'' upitao me  taj glas.Brzo sam se okrenula i iza sebe ugledala Scolarija.Blago sam se nasmijala,spustila ruksak na pod i pružila mu ruku.

''Tako je.'' odgovorila sam.

''Fino ti stoji taj dres,ali ipak evo ti ovaj'' rekao mi je i u ruke mi pružio žuto-zeleni dres koji je nosio broj 15(nadam se da niko nema ovaj broj a ako ima nema veze xD)

''Hvala,a gdje bi mogla da se presvučem?'' tiho sam ga upitala.

''Pa,nemamo svlačionice za cure a momci su na terenu pa ćeš morati u njihovu'' rekao je.

''Aham,ok.Nije problem.I u Londonu sam se sa momcima presvlačila.'' nasmijala sam se.

''Dobro,super.Pa čekam te na terenu.Požuri'' rekao je i pokazao mi rukom gdje se nalazi svlačionica.

Potrčala sam i ušla unutra.Vidjela sam hrpu razbacane odjeće i obuće.Ugledala sam ormarić da brojem 15 te prišla njemu, izula se i skinula svoj dres i stavila ga u poluprazan ruksak.

Obukla sam ga kao i sve ostalo te kosu pokupila u neuredan rep.Imam jako dugu kosu pa je to i jako teško napraviti.Brzo sam izletjela iz svlačionice te se našla na velikom stadionu.

Woow,ovo je stvarno divno.Polako sam prelazila pogledom po tribinama.

Na sredini terena sam ugledala dečke i ispred njih Scolarija kako im nešto objašnjava.

Bila sam iza njegovih leđa i on se okrenuo.

'Aa evo je.To je cura o kojoj sam vam pričao.Molim vas da budete fini prema njoj.'' rekao je i pozvao me da stanem pored njega.

Blago sam se nasmiješila i podigla pogled prema njima.Hmm,Marcelo,Hulk,Oscar,Willian,zgodniji su uživo.Poslije par sekundi odmijeranja skontala sam da i oni mene odmijeraju,najviše u predjelu grudi.Uputila sam im ''ubijajući'' pogled te su se oni tiho nasmijali.

''Izvinite što kasnim'' čuo se zadihani glas iza nas. (rimuje se xD)

Svi su se okrenuli pa tako i ja.

''Pa dobro,prvi trening i ti odmah kasniš'' zvučao je ljutito Scolari.

Polako sam  ga odmjeravala od kopački pa sve do glave i bio je too Neymar.Ček' šta on radi ovdje?Zar i on igra za Brazil?Ahh glupo pitanje sama sebi postavljam.

Neymar P.O.V. (jeej)

Kao i obično kasnim na trening,ali ne bih ja bio ja kada ne bih kasnio.

Trčao sam prema stadionu i vidio ih sve kako stoje postrojeni u jedan red a ispred njih Scolari i neki ko ima baš dugu kosu svezanu u rep.Pih koji peder pušta kosu da bude tako duga.Pff..

''Izvinite što kasnim'' ah već sam zadihan,odavno nisam trenirao.

Svi su se okrenuli pa čak i taj sa kosom.Pa ček' to nije muško,pa to je,to je,Naomi?Šta,zar će i ona igrat?

Scolari mi je već popovao a ja sam samo razmjenjivao poglede sa njom.Uff,pa fino joj stoji ovaj dres.15?Hm..Fino,fino.

''Neće se više ponovit''' rekao sam i produžio u liniju do Thiaga.

''Dobra je ova mala'' šapnuo mi je na uho.

'Aham,znaš,znam je od malena'' nasmijao sam se i odgovorio mu.

Half a heartМесто, где живут истории. Откройте их для себя