6. dio

318 21 8
                                    

Bio je to Ian.Štaa??Koji đavo on radi ovdje?

''Ian?' upitala sam začuđeno.

''Naomi?'' rekao je i on te se blago osmijehnuo.

''Od kud ti tu?'' 

''Pa,onako,preselio sam se ovdje zbog roditelja.A ti?Šta radiš ovdje u biblioteci?'' rekao je i prošao pogledom po biblioteci.

''Mah,to mi je posao dok ne počne SP i onda,pa ne znam lijepo mi je tu možda i ostanem.'' rekla sam te počela preturati po karticama. 'Nego,šta si trebao?''

''Ahm,ne znam ni ja.A da htio sam se učlaniti u biblioteku'' rekao je pogubljeno.

''OK'' brzo sam rekla te krenula pisati njegove podatke na kartonić ''Ovdje mi upiši svoj broj i slobodan si haha'' rekla sam i pružila mu veliku knjigu da upiše svoj broj i da se potpiše.

''Evo izvoli.Ćao,vidimo se'' stavio je ruke u džepove i krenuo ka izlazu.

''Ćao'' 

*FLASHBACK*

Hodala je mračnim ulicama.Ta sedamnaestogodišnjakinja je uvijek tražila probleme pa tako i sada.Hodala je mračnim ulicama Londona iako je znala da to za nju nije ni malo sigurno.

Odjednom,čula je korake iza sebe ali se nije smjela okrenuti.

Jedna mladić žudio je za njom od kako ju zna pa tako i sada.Pratio ju je svuda.Stalno je mislio na nju.Nedostajala mu je.

Ni ne znajući šta radi,zgrabio ju je za struk i rukom prekrio oči.A ona je vrištala.Niko ju nije mogao čuti.

''Tiho,malena'' šapnuo je hladno na njeno uvo te je povukao u obližnji park.Ruku koju je držao na očima prebacio je na usta.''Bacio'' ju je na hladnu zemlju a ona nije mogla doći sebi.Iz njenih usta nije izlazila ni ti jedna riječ,samo je nijemo gledala u tog mladića.Nije ga mogla prepoznati.Polako joj se približio i počeo je ljubiti u usnice.

Prvi put je osjetio njene usnice na svojima i to je žarko želio.Nije mogla više izdržati.Pala je u nesvjest.

Pokušao ju je probuditi ali ne,nije uspio.

''O Bože šta sam to uradio'' rekao je tiho i brzo je uzeo u svoje naručje te potrčao do svoga auta koji je bio na drugoj strani.

Ne znajući ni kada ni kako je za toliko kratko vrijeme stigao stavio ju je na suvozačevo mjesto i upalio auto.Išao je 100 na sat (nzm kako se pravilno piše xD) u potrazi za  najbližom bolnicom.

Brzo je vozio i svaki čas gledao u nju.Nije primjećivao da je prešao u drugu traku.Osjetio je jaku svjetlost na očima a u ušima mu je odzvanjala škripa guma..

*End of FLASHBACK*Neymar P.O.V.

Ponovo taj san.Ponovo prošlost.Ahh ne mogu sebi da oprostim neee.Ugurao sam glavu u jastuk i razmišljao o svemu.Najbolje od svega je što ona ne zna.Ali..Ali mogla bi da se sjeti.Doktor je rekao da će se sjećati tih dana u te tri godine koje je zaboravila.

Možda se svaki dan po jedne sitnice sjeti.Ali doći će i onaj dan kada će se sjetiti i te noći.I tih dana kada je bila jedna znatiželjna,drska i problematična djevojka,ali opet nekako blaga.Ne mogu vjerovati da mi je to palo na pamet.

*Naomi P.O.V.*

Šetala sam ulicama praznog Ria...

Zvono na vratima.Uff,probudila sam se sva mokra.Šta se to dešava sa mnom?Svake noći isti san.Sve iz početka i svaki put novi detalj.

Ustala sam,obula papuče i odhramala do vrata.

Otvorila sam ih i bio je to...Ian..Ian??Ček' taj lik me proganja il' šta?Koji klinac sad hoće?

''Ouu Ian..'' rekla sam sad već razbuđena i čekala njegov odgovor.

''Ej..umhh'' rekao je.Bio je u onoj pozi kao likovi iz filma..ono..znate na šta mislim.Ruka na vratima i sesi pogled.Pa..i bio je sesi.Malo.

''Da?Šta ti treba?'' pogledala sam ga i mislim da znam šta je htio.

''Ovaj...Htio sam te upitati da li si kojim slučajem za kafu ili tako nešto?'' bio je nesiguran.Blago sam mu se nasmiješila.

''Uđi.Sačekaćeš dok se spremim,ok?'' rekla sam i posmatrala za njim dok je išao do dnevnog boravka.Damn,hot jee..Ok Naomi ne smiješ se zaljubit',bar ne sad' i ne u njega.

''Da,naravno.Ne moraš se žuriti'' rekao je sa velikim kezom na licu.

Blago sam se nasmiješila i pošla u kupaonicu.Obukla sam kratki teksas šorc,bijelu majicu na bretele,plave starke,stavila malo maskare i ajlajner a kosu vezala u neuredan rep.

''Spremna'' rekla sam sa neodređenim smiješkom,ne želim da misli da mi se sviđa.

Odmjerio me od glave do pete de se  i on nasmiješio..''Paa,idemoo'' rekao je i prošao rukom kroz kosu..Ooo ne smiješ mi to raditii nee sad'.

''OK.Samo da zaključam i provjerim sve.''

Izašao je i čekao me kod lifta.Zaključala sam i pošla za njim.

*U liftu*

Bio je jako čudan.Sve vrijeme je cupkao u mjestu,ruke je držao u džepovima a ponekad bi prošao jednom od njih kroz kosu.Odjednom,prišao mi je i uhvatio za lice te me poljubio.Nisam znala gdje sam te sam mu uzvraćala poljupce.

Ljubili smo se par trenutaka sve dok se lift nije zaustavio a ispred vrata se pojavio veliki buket ruža.

''NAOMI??'' čula sam svoje ime te se odvojila od Iana.Bio je too....

Uuu evo ga poslije dugo vremena.Nisam pisala zbog škole a i kada sam imala vremena nije mi se dalo,tako da sorry i hvala svima što čitate ovu glupost.:* Vote i komentarišite i recite šta vam se ne sviđa da promijenim.LY :* <3 

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jan 02, 2015 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Half a heartDonde viven las historias. Descúbrelo ahora