Neymar P.O.V.
Sjedili smo u kafiću i pijuckali piće.Svi su se zezali samo su meni misli bile daleko odavde,pored Naomi.Misli mi je prekinuo Hulk mlatnuvši rukom ispred mojih očiju.
''Ha?'' upitao sam ga trepnuvši par puta.
''Nisi primjetio kada sam stigao?''
''A izvini'' rekao sam te mu uputio naš pozdrav.
''Pa gdje si ti do sad?'' upitao ga je Thiago sa podrugljivim osmijehom.
''Hmm,kod Naomi'' sarkastično se nasmiješio i počešao po kosi.
U meni se ponovo javio onaj osjećaj od maloprije,bio sam ljubomoran ali sam morao čuti šta se dalje dešava.
''Tako sam i mislio.I,šta ste radili,khm?'' nastavio je Thiago.
''Pa ništa što se vas tiče'' rekao je a u sebi sam osjetio još goru ljubomoru.Brzo sam iznerviran ustao sa stolice ''Idem ja,moram nešto obavit',vi'imo se'' rekao sam i krenuo niz ulicu.
Stiskao sam pesnice i pokušavao se sjetiti gdje ona živi.Sjećam se,jedina crvena zgrada u našoj ulici.Hvala Bogu što sam se sjetio,šesti sprat.
Za nevjerovatnih 5 minuta sam stigao,ušao unutra i popeo se na šesti sprat.Iznervirano sam zvonio na vrata i ona je otvorila uz riječi ''Koji ti je ku..'' i zaustavila pogled na meni.
Brzo sam uletio unutra i zatvorio vrata za sobom.
'''Aloo,ne možeš tek tako ulazit'..'' nije završila rečenicu,pribio sam je uz zid.
''Šta ste radili ti i Hulk?'' nestrpljivo sam čekao njen odgovor.
''Šta??Šta smo radili?Ništa..'' rekla je i skupila obrve.
''On kaže da jeste'' još jače sam joj pritiskao ruke i unio joj se u facu.
''A šta to?Ustvari i da jesmo,šta se to tebe tiče?''
''Paa..'' nisam znao šta da kažem,samo sam je poljubio.Mhm,nedostajale su mi ove mekane usnice.Nije se opirala.
Odjednom,prekinula je poljubac a ja sam joj opustio ruke.Ništa nije govorila,samo je oblizala usnice i sagnula glavu.
''Sve ću ti objasniti,sjedi'' rekla je i krenula u kuhinju.
Naomi P.O.V.
Ne znam šta mi je.Odkako me poljubio,nekako sam se smirila i te usne su mi nekako poznate ali ne mogu da se sjetim odakle.
Brzo sam nasula kafu u dvije velike šolje i krenula u dnevni boravak.Tamo me je čekao sjedeći na ugaonoj.Skrenuo je pogled sa TV-a kada sam mu prišla.
''Nadam se da piješ kafu.''
''Da.Samo da nije mnogo slatka.'' rekao je i nasmijao se.Ovo me je podjetilo na onaj dan kada smo se vidjeli na igralištu.
Blago sam se nasmijala i rekla ''Ne,nije.Ni ja ne volim slatku.''
Sjela sam pored njega,te smo se okrenuli jedno prema drugome.
''Vidi..'' počela sam ''sa Hulkom sam se samo poljubila,tj. ne znam ni da li je to bio poljubac pošto nije trajao ni 5 sekundi.'' Na licu mu se pojavio zadovoljni smiješak.
''I ustvari,što je to tebe interesovalo?'' rekla sam i odpila malo kafe te ga još dublje pogledala u oči.
''Pa on kaže da ste radili ''svašta'' i..'' odjednom je zastao '' ne znam kako ovo da ti kažem,ali..khm,k vragu Neymar'' rekao je te spustio šolju na stočić pored ugaone i pogled usmjerio na zid.
''Sviđaš mi se jebi ga'' tiho je rekao a glas mu je podrhtavao.
''Šta nisam te dobro čula?'' rekla sam mu i slagala.
''Ma,ovaj,khm,ništa.'' rekao je i ustao sa kreveta i krenuo ka vratima.Išla sam za njim,polako sam mu otvorila vrata a on se okrenuo i podigao mi glavu da ga gledam pravo u oči.Bile su neopisivo sjajne i nevjerovatne smeđe boje sa nijansama zelene.Priznajem ima tako jebeno lijepe oči da sam mogla pasti u nesvjest.
0tisnuo je kratak poljubac na moj obraz a ja sam se nasmiješila otkrivajući svoju majušnu rupicu na lijevom obrazu.I on se slatko nasmiješio i krenuo iz stana.
''Čujemo se N.'' rekao je te se uputio stepenicama.Stojala sam par trenutaka na vratima i ušla unutra.
Ahh,zašto mi nije ponovio one riječi što je rekao?Zašto se tako boji priznati svega?I zašto su meni njegove usne tako poznate?
Uzela sam telefon i pozvala Alex.Jednom je odzvonilo a ona se odmah javila.
#Alex''Eee''
#''Dolazim za 5 minuta'' rekla sam,bilo je i vrijeme da odem na posao.
#Alex''Čekam te.'' rekla je i ja sam poklopila.
Otišla sam u sobu i otvorila ormar,uzela uske tamne farmerice i tanki crni džemperčić te obula starke i u crnu torbu stavila sve što mi je potrebno i izašla iz stana.
*U biblioteci*
Sjedim za stolom i vrtim olovku u ruci.Fuu tako je dosadno,zašto niko normalan ne diže knjige.
Iz dosade sam otišla da presložim knjige.Odjednom čula sam zvonce kako su se vrata otvorila.
''N,možeš li ti please,vidi me gdje sam'' rekla je Alex vičući sa merdevina
''Hahah,ok'' odgovorila sam joj i potrčala do stola.
Preturala sam po karticama članstva biblioteke.
''Izvinite'' čula sam nepoznat' glas.
Digla sam glavu i raširila oči.Bio je to...
Malo kraći nastavak znam.Valjda nije dosadan.Izvinite što ste čekali,potrudiću se da dalje bude uskoro.Ly <3 Ako vam se sviđa stisnite vote i ostavite komentar.I da,hvala što čitate ovu glupost :* <3
YOU ARE READING
Half a heart
Fanfiction"Ima tako predivne oči" zaneseno je govorila. "Kada bi samo njegovi pogledi bili za mene,kada bi on cio bio moj,ma ne,to ne moze biti tako.Ti nisi njegov tip,tako je bar rekao zadnji put." Završila je rečenicu tiho dok joj se suza polako počela slje...