İnsan sevince gururu yok sayıyor, defalarca terk etsede onu bir tebessümüne yenik düşüyor. Onca seye kafa tutabiliyor ama o gülümsemelerin yok mu gel canımı al diyor. Herkese unuttum diyorum ama insan kendine de yalan söyliyemiyo ya. Bazen kendimden bile utanıyorum. Onca lafına ragmen hala beklemek... Sevmek böyle bi sey herhalde. Canımın yandığını bildiğim halde geri dönemiyorum senden, ayrılamıyorum. Aşk; sokak lambasının etrafında dolaşan o küçük sinekler gibi. Gitmek istiyo ama gidemez, bırakamaz seni. Ölüceğini bildigi halde gitmiyor. Sabırla seni bekliyor. İşte bende öyle bekliyorum seni. Evet itiraf ediyorum; Utanmasam hâlâ beklerim seni çunkü bir an bile vazgeçmedim senden. Geri döneceğinin umuduyla yaşadım. Belki hiç yanımda olmadın ama gözlerimi kapattığımda hep başucumdaydın. İyiki sevmişim seni gönlümün prensi <3
diye karaladıktan sonra kapattım defterimi. Kendime bir fincan kahve aldıktan sonra yatağıma uzandım. Cidden onu hâlâ ilk gün ki gibi sevmek... Bilmiyorum; bunu nasıl yaptığını, onu hâlâ nasıl sevdiğimi bilmiyorum. O orda kızlara yalakalık yaparken benim burda onun için gözyaşı dökmemi anlıyamıyorum. Bu arada ben Derin, ailenin en küçük kızı, en küçük ve en asi.. Bu yaşa kadar babasız büyümem asiliğimin bir parçası aslında. Ablam ( Öykü) benimle kıyasla daha sakin ve daha olgun.. Neyse tam kahvemi yudumluyodum ki odaya ablam girdi. Ablam dediğime bakmayın aramızdaki yaş farkı az olduğundan genelde öykü diye hitap ediyorum. Ama işim düşerse ona işler değisir :D İşte arada gıcıklığı tutar ama yeri çok ayrıdır onun bende. İlk arkadaş, ilk dost, sırdaş, odamı paylaştığım odunum... :D Bu sene üniversite sınavına girecegi için sürekli ders çalışıyor. Bende boş durmayıp kağıda bi seyler karalıyorum sürekli. Ertesi gün öğleden sonra annemle çarşıya çıktık. Yolda onu gördüm yanında bir kızla el ele.. Gözlerimin içine baka baka yanımdan geçti.Ne yapacağımı bilemedim. Ağlamamak icin en fazla yarım saat dayanabildim. Sonra yavaş yavaş istemsiz bir sekilde döküldü o yaşlar gözümden. Anneme çaktırmamak içinki çabalarım oscarlık. sonra annem neyimin olduğunu sordu. Alerjim tuttu diyip gecistirdim. Aslında yalan söylemiş degilim. Sende bende alerji gibi bisey oldun zaten...
Umarım beğenmişsinizdir, devamını en kısa zamanda yazıcam eksiklerim için kusura bakmayın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Hayal Kırıklığım.
RomansaHer insanın hayatında bi hayal kırıklığı vardır, benimkide sensin