Chapter 4

86 14 6
                                    

Yeongji:Joonsi kau buat apa?

Joonsi:Tengah masak makan malam.

Yeongji:Thank you

Joonsi:Bukan untuk kau untuk aku.

Yeongji:Ish,kau ni sampai hati!

Joonsi:Kau ni pun...aku gurau je kot.Kau pun nampak ada dua makanan tu.Takkan aku nak makan dua-dua.Buncit nanti.

Yeongji:Betul?Dah tak tipu?

Joonsi:Ye lah budak hampeh.

Yeongji:Aku bukan budak hampeh lah.

Joonsi:Kau buat apa sampai lewat balik?

Yeongji:Main kat funfair.Kebetulan aku jumpa Suga Kat sana.Aku pun cakap la kat dia yang kau suka dia... blablabla...

Joonsi:Ohh...Tapi ape kau rasa ada yang tak kena tu?

Yeongji: Entahlah.Aku rasa kita patut abaikan je.

S
K
I
P
»

Yeongji tidur diatas katil setelah lama berada di funfair tu pasti sakit kaki.Mesti perlukan rehat.Bila Yeongji melelapkan mata dia masuk ke alam mimpi...

•MIMPI•

YEONGJI POV

aku tak tau aku kat mana.aku just nampak satu kereta.kereta tu dibawa dengan laju.dalam kereta tu aku nampak sorang perempuan.aku cam kenal tapi tak jelas imej perempuan tu.aku cuba mengingati siapa perempuan tu.tapi gagal.aku nampak perempuan tu bawak kereta laju.ada orang di depan,tapi dia makin tekan minyak.aku tak paham.sehingga aku nampak yang perempuan tu langgar seseorang....orang yang kena langgar tu................................................... ..........................................AKU!kereta tu pergi cam tu je.time tu malam dan hujan.aku tak tahu benda ni betul atau tak.aku harap benda ni takkan jadi!
•MIMPI TAMAT•

Aku terjaga dari tidur.Aku melihat kiri dan kanan.Macam biasa.Takde apa-apa jadi kat aku.
------------------

Agagaga!

16 rasa cerita ni tak berapa dapat sambutan...Cam mana kalau unpublish?Takpe 16 buat ni saje jer...Korang terus membaca k?

Korang terus membaca k?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
{COMPLETE}BACK TO MEWhere stories live. Discover now