Jimin terus masuk ke dalam rumah selepas di pelawa oleh Yeongji.Yelah,orang pelawa mesti lah kena terima.Jimin terpegun dengan rumah tu.
Jimin:Wow, cantik nya rumah kau.
Yeongji:Aku sebenarnya tak kemas pun rumah ni.Tapi lepas aku bangun aku nampak rumah ni dah bersih.
Jimin:Aikk...Peliknya.Kau guna ilmu hitam ye?
Yeongji:Takde lah,ilmu hitam pun aku tak tau apa.Macam mana nak guna.
Jimin:Otak lembap betul lah kau ni.Tak pernah belajar ke?Kau tu lagi tua daripada aku tapi kau ni memang bodoh kan?
Yeongji:SENYAP LAH PARK JIMIN BIN PARK SIMEN NO JAMS!!!KAU TU TAK BELAJAR ADAB BERCAKAP DENGAN ORANG LEBIH TUA KE HAHH?!!!
Jimin:Relax bro.
Yeongji:AKU PEREMPUAN LAH TAK GUNA!
JANGAN KECAM SAYA!!!NI CUMA CERITA!!😫Back to story.
Jimin:Kau tak belajar adab cakap dengan orang lebih muda ke?!
Yeongji:Tak pernah wujud pun!
Jadilah pergaduhan antara mereka.Nasib baik Yeongji perempuan.Lelaki mana boleh pukul perempuan.Heheh...Hidup perempuan.Agagaga←selalu keluar topik.Ok back to story.Saya ni lelaki.Joke😹😹😹Mereka berhenti juga bergaduh.Semua orang pun nak gaduh.Jimin melihat sekitar rumah itu.Jimin terjumpa sebuah berang di sebalik peti sejuk.Jimin saja jalan kat peti sejuk.Jimin harapkan peti sejuk tu penuh dengan makanan menarik.Tapi kosong.
Jimin:Emmm,Yeongji apa ni?
Yeongji:Eh?Aku tak pernah nampak pun barang ni.Bagi aku.
Jimin:Ish,mintak la elok-elok.Dah la pendek walaupun lagi tua dari aku.
Yeongji:Ish bagi jelah.Eh?Gambar ni...Bukan ke ni gambar Suga.Sape perempuan tu?
Jimin:Kau ni bodoh betul lah muka kau la tu.Tengok sama kan ni.
Yeongji:Tapi...Aku tak ingat pun Suga tu kawan aku masa kecil.
.....
xxxxx:Kau!Kau dah jumpa gambar tu.Kau pun akan kena nanti Jimin!Sebab kau dia tau Suga tu kawan dia.Cubaan aku sebelum ni pun gagal.
-----16 tak sambung banyak sangat.Ada readers baru ke?Takpe baca sampai habis and still enjoy.Bye guys.
Kawan saya suka lagu ni.Jadi saya letak lagu ni.Saya pun suka jugak.😋
YOU ARE READING
{COMPLETE}BACK TO ME
Fanfiction"You give me fake love Jisoo" •SUGA × JISOO• |Read this story first| Message from 16:Saya sendiri pun tak sanggup nak tulis cerita ni T~T Tapi harap korang enjoy cerita saya ni.Dan saya akan sangat happy kalau korang vote dan comment.Kalau ada masa...