Chapter 19

36 10 1
                                    

•Yeongji Situation and Yeongji POV•

Aku tak tau kenapa tapi kepala aku rasa sakit sangat.

Kenapa ni memori aku hilang!Memori aku!Tak!Tak!Ni semua mesti mimpi!

Apa yang berlaku ni?!Arghh!!Aku rasa sakit sangat!Memori aku!Aku menjerit kesakitan.Joonsi yang terdengar jeritan aku terus berlari kearah aku.

"Kenapa ni Yeongji?Kenapa kau menjerit?"Tanya Joonsi kepada aku dalam keadaan risau.Aku tak tau nak cakap apa pada dia."Ak.."aku tak sempat kata apa-apa mata aku tetiba pudar.Semuanya gelap...

•Yeongji POV End•

"Yeongji bangun!Apa dah jadi ni?!"Joonsi takut.Joonsi segera membawa Yeongji ke kereta.Joonsi terus memandu kearah hospital yang terdekat.

S
K
I
P

T
O

H
O
S
P
I
T
A
L
»

Joonsi menunggu di luar wad sementara Yeongji dirawat.Doktor ada kata kepada Joonsi kemungkinan untuk selamatkan ingatan Yeongji sangat tipis.

Itu membuat Joonsi semakin risau.'Macam mana kalau Yeongji lupa semuanya?Apa akan jadi?Dia akan masih ingat aku ke?'desis Joonsi.

Dia tidak mahu kehilangan sahabat karibnya.Yeongji baru sahaja pulang tetapi semua ni dah terjadi dengan sangat pantas.

--
T.B.C

Sekarang jugak ye 16 buat chapter 20 (Last Chapter).

Lagu 'BTS Run' ni 16 letak sebab Yeongji mahu lari daripada semua masalah dibumi ni.Tapi akhirnya...
Baca Chapter 20 and see what happen.

{COMPLETE}BACK TO MEWhere stories live. Discover now