Ughh...Takde pilihan lah nampaknya.Aku dan Suga pergi ke dorm kitorang nombor 32.Jauh jugak...Akhirnya kitorang sampai kat dalam dorm.Nasib baik dorm kitorang ni ada bilik masing-masing.
Kalau tak silap latihan akan bermula esok.Aku tengok dalam almari aku.Yelah,dah disediakan kot.Yay!Dah ada pakaian seragam aku!Aku sangat letih.Aku naik kereta api untuk datang sini.Alamat dia jauh betul.
Aku terus baring atas katil aku.Aku menghadap siling.Hmmm,aku rasa letih tapi tak boleh nak tidur.Aku bangun dan masuk ke bilik air.Aku rasa setelah beberapa jam perjalanan tadi aku patut segarkan diri dulu.
S
I
K
P
»Aku dah siap pakai baju and bla bla bla.Perlu ke aku kata semua benda?Okie,sebab dah malam aku nak tidur dulu.
|MORNING|
Kring!!!
Fuwahh!Dah pagi ke?Aku tengok ke arah jam.Baru pukul 5.00 pagi.Tapi aku rasa time ni aku perlu pergi siapkan diri untuk berlatih.Aku dengar komender kat sini garang!Baik aku bersiap cepat.Aku pergi siapkan diri.Aku keluar nak buat sarapan.Aku pergi ketuk pintu bilik Suga.Suga masih tidur lagi.
Yeongji:Woi!!!Suga bangun!!!
Suga:*terkejut sampai jatuh katil*Hmm,aku bangun lah ni.
Yeongji:Bagus.Siapkan diri kau cepat.Aku siapkan sarapan.
Aku terus siapkan sarapan secepat mungkin.Aku tak nak lewat pada hari pertama aku.
|1 TAHUN KEMUDIAN|
Aku dah dapat jadi tentera.Lepas semua yang aku belajar aku dan Suga dah lulus.Kami akan pergi berperang nanti.Aku tak sabar.Wehee...Perang!Perang!Hahaha.Sebanarnya ni hanya lawatan bukannya perang pun!Hahaha!Korang serious percaya ke?
↑Abaikan aku↑
S
K
I
P
»Kitorang dah sampai kat tempat lawatan kitorang tu.Tak ramai yang terpilih untuk ke lawatan.Tapi aku jumpa kawan baru.Nama dia Im Minha.Nama dia pelik kan?Tapi yang bagusnya dia peramah dan rakan sekerja aku juga!Dia pun terpilih untuk lawatan ni.
Komender kata kitorang boleh jalan-jalan sekitar kawasan ni.Tapi tak boleh pergi jauh-jauh.Nanti sesat katanya.Aku dan Minha pergi jalan-jalan sekali.
Minha:Takpe ke kita pergi ni?
Yeongji:Komender kata tak apa asalkan tak pergi jauh-jauh.
Minha:Tapi macam mana kalau kita sesat?Aku takut lah.Baik kita balik ke tempat perjumpaan kita tu semula.
Yeongji:Jangan fikir benda negatif la.Takpe aku just nak jalan-jalan sikit kat sini.Kalau kau nak pergi, kau pergilah.Biar aku jalan sorang-sorang.
Minha: Takpe ke tinggalkan kau ni?
Yeongji:Takpe.Kau kan tak nak teman aku.*buat muka sedih←fake
Minha:Urmm...Aku teman kau lah!Aku pun takut nak jalan balik sorang-sorang.
Yeongji:Betul??
Minha:Ye.
Yay!Aku berjaya.Muhahahaha.Okie aku tau aku sangat yang teramat kejam.Heheh...Eh apa tu?Kucing hitam?Mana kucing hitam tu nak pergi?Aku ikut kucing hitam tu.Minha pun ikut jelah aku.Aku ikut kucing hitam tu sampai kat satu tanah perkuburan.Aku tak tau kenapa aku sampai kat sini.Seram sejuk aku dibuatnya.Kucing hitam tu!Aku terus ambil kucing hitam tu selepas nampak dia gali satu kubur.Aku check kubur tu punya nama.Nama eomma aku!Kucing hitam ni macam nak cakap sesuatu lah.Tapi aku tak paham.
Minha mengajak aku pulang kerana hari dah lewat malam.Mesti komender marah kalau lambat.Aku membawa kucing tu pergi kearah tempat perjumpaan kitorang tu.Minha pun berada di belakang aku.Tapi aku tunggu dia.Sebab takut dia tak sempat kejar aku.Aku kan dapat nombor 1 dalam larian.Nombor 1 kira dari belakang😂.Lepas kitorang sampai tu terus komendar membebel kat kitorang sebab lewat.Apalah nasib kitorang.
________T.B.C
Hey korang!16 dah tetapkan yang ff ni akan tamat masa chapter 20.So kalau ada idea comment tau.Idea 16 semua dah hangus...Nak buat ending cam mana pulak PM atau DM 16 je.Okie?Bye readers yang comel-comel semua!Hahaha!!
YOU ARE READING
{COMPLETE}BACK TO ME
Fanfiction"You give me fake love Jisoo" •SUGA × JISOO• |Read this story first| Message from 16:Saya sendiri pun tak sanggup nak tulis cerita ni T~T Tapi harap korang enjoy cerita saya ni.Dan saya akan sangat happy kalau korang vote dan comment.Kalau ada masa...