K,k ni saya sambung k?korang baca ke tak lantak...I don't care.
----------------------------
Suga:Kau ni nak apa sebenarnya?Cam ada benda lain je kau nak cakap.Yeongji: Sebenarnya aku nak tanya kau teman aku jap boleh?
Suga:Ok je.
Yeongji:Ikut aku.
Suga cuma ikut je kata-kata Yeongji macam hamba.Agagaga...kk,back to story.Then diorang sampai kat sebuah rumah hantu...
Yeongji:Apa tunggu lagi?Masuk la.
Suga:Ermm...kau duduk kat luar ni je ker?Aku je yang masuk?
Yeongji:Ye,ye kau ni banyak cakap la masuk je la...
Suga:Kau sure?
Yeongji:YE LAH GULA HANGIT!KAU MASUK JE!
Suga masuk berseorangan, Yeongji sudah tergelak jahat.Suga mula terketar-ketar...
Suga:Haloo??
Suara Suga bergema didalam rumah hantu tersebut.Yeongji masih tergelak jahat.Ni mesti belajar daripada EVIL MAKNAE.Suga terus berjalan dalam rumah hantu tu walau terketar-ketar.
Suga:'Aku tak paham kenapa aku kena buat ni semua.'
Hantu palsu keluar dari sana sini membuat Suga rasa seperti dirinya kanak-kanak ketakutan.Suga memberanikan diri untuk berhadapan dengan semua hantu palsu tu.Akhirnya Suga sampai di pintu keluar.
Suga:WOI APSAL KAU TERSENGIH MACAM BERUK JANTAN DAPAT BUNGA DARI BERUK BETINA HAH SETAN?!Kau paksa aku masuk sana tu kenapa?
Yeongji:Relax,aku just nak test kau ni berani ke penakut.For my friend Kim Joon Si.Atau nama singkatan Joonsi.
Suga:Kau ni memang tukang selidik kan?Apapun untuk kawan kau,kau akan buat kan?
Yeongji:Err...y..e...be...tol...tu'aku banyak mengumpat n apa bagai sebenarnya'
Suga:Kau gagap ni apsal?
Yeongji:Haa yang kau sebok ni apsal?
Suga:*tengok kat patung beruang
Yeongji:Kau nak patung beruang tu ke?
Suga:Err...ye
Yeongji:Kata jer...aku boleh belikan
Suga: Serious ke?
Yeongji:Ye...*fake smile
Suga:Thank you!
~Dari jauh~
xxxxx:kau ni memang tak jenis nak nyatakan semua perasaan bila kiter bersama kan?I need to do something...Just wait and see~
-------------------------------
Hahaha korang...saya ada tulis cerita ni dalam satu lagi version.Tapi tak tulis kat Wattpad k? Version tu saya rajin nak buat.Entah kenapa saya malas nak buat yang ni...
Korang tunggu je saya update lagi yer...tak lama lagi~
Titew belanja...tapi tak keluar lagi MV.Korang peminat habang-habang BTS tunggu anda still A.R.M.Y tau?
YOU ARE READING
{COMPLETE}BACK TO ME
Fanfictie"You give me fake love Jisoo" •SUGA × JISOO• |Read this story first| Message from 16:Saya sendiri pun tak sanggup nak tulis cerita ni T~T Tapi harap korang enjoy cerita saya ni.Dan saya akan sangat happy kalau korang vote dan comment.Kalau ada masa...