5.bölüm-Belki

1.2K 47 7
                                    

BELLA'NIN AĞIZINDAN
Tüm herkes kaçmıştı orada sadece ben vampirler ve kurtadamlar kalmıştı.Sonra birden ortadaki siyah kurt benim önümde duran Alice'in ustune atladı Alice bir sürü yumruk attı kurtulmaya çalıştı ama olmadı sonra Emmet kurtu aldığı gibi fırlattı ve Alice'in ayağa kalkmasına yardım etti.Ben sadecs Alice'e baktığım için diğerlerinin de bizimkilerin üstüne atlamaya çalıştığını ama onların her defasında kurtları fırlattığını gördüm.Kahverengi bir kurt bana yaklaştı gözlerimin içime baktı.Sonra arkamdan üç kurt diğer kurtların yanına gidip hırladılar ne dediklerini anlamadım daha sonra kahverengi  kurt  tekrar gözümün içine baktı ve gittiler...
.........................................................
Bella gercekten korkar.Sonra tüm vampirler Bella'nın yanına gider.
Alice:Kimse görmüş mü Edward?
Edward gözlerini kapatır ve herkesin düşüncelerini okur ama gören olmamıştır.
Edward:Kimse yok.
O sırada Carlisle ve Esme koşarak gelir.
Carlisle:Herkes iyi mi?
Rosalie:Evet iyiyiz.
Bella hala şoktaydı ve konuşmuyordu.Edward ona birşey söylemek ister ve bir banka otururlar.
Edward:Bella benim sana birşey söylemem lazım.
Bella:Edward birşey mi oldu?
Edward:Hayır kötü birşey yok.Sadece Bella ben senden hoslaniyorum.Belki vampirim diye sen istemezs-
O sırada Bella Edward cümlesini tamamlamasın diye onu dudağından öper.
O SIRADA
Alice birşey görür ve sırıtır.
Rosalie:Alice ne gördün de sırıtıyorsun?
Alice:Birinin düğününü gördüm.
Emmet:Kimin?
Alice:Bilmiyorum.Belki ben ve Jasper'ın,belki sizin belkide Edward ve Bella'nın
Rosalie:Nasıl yani?!
Alice:Banka bakın!
Herkes Edward ve Bella'yı görür ve sevinirler...

AlacakaranlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin